duminică, 20 mai 2007

Noutati

S-a terminat si cu Referendumul...Basescu a castigat destul de detasat,asa cum ma asteptam.In mod normal totul s-a terminat,in mod anormal(asa ca in Romanian Style) circul abia acum incepe.

O faza inedita s-a petrecut la GP3-ul de la Bucuresti cu pista din jurul Palatului Parlamentului,o faza care ne-a reamintit cine suntem noi in Europa...Pentru a vedea filmultetul intrati pe blogul lui Dany

Dinamo a facut petrecerea de campioana dar a pierdut,zic eu,inadmisibil cu Urziceniul,2-1 acasa in Stefan cel Mare...Petrecere,petrecere dar totusi...In fine.

Finala Cupei Angliei Chelsea-Manchester United pe New Wembley s-a terminat 1-0 gol Drogba in minutul 116.Un meci frumusel,chiar daca nu s-a comparat cu finala de anul trecut Liverpool-West Ham United,incheiat urat,diavolii meritau penaltyurile.Asta e...

Astazi Farul incheie etapa cu U Craiova.Sper sa facem si noi prima victorie pe teren propriu odata...Bine macar ca am scapat de retrogradare.

Saptamana asta mai am o teza si inca una saptamana urmatoare,dar sunt relaxat ca ce-a fost mai greu a trecut.Am avut overall un semestru bunicel dar mult sub primul,care a fost de adaptare nu?Urez succes la scoala cititorilor mei!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte bun postul ,imi place genul tau de a posta ... mai multe intr-un singur post :)

Stephen G. spunea...

Mersi...Postez asa,mi se pare mai eficient,ca un buletin de stiri.