miercuri, 25 iunie 2008

Desene animate



Ca tot ma plangeam de mult timp liber (da Sirius, am inceput sa si scriu :P) am inceput sa zapez (check the Dex :D ) masiv, mai ales dimineata. Si desigur ca stirile despre Lupescu care se cearta cu Mitica sau Mitrea cu Nastase sau vreo batrana violata de vreun nepot - nu-mi mai sunt de mult pe plac, ma plimb pe mai vechea mea pasiune - desenele animate.


Problema e ca in ziua de azi...desenele sunt naspa. Sincer, nu m-as fi gandit niciodata ca voi folosi expresia "in ziua de azi...ceva...nu mai sunt ca pe vremea mea". Am imbatranit... Si totusi, desenele sunt chiar naspa. Avem 3 canale mari si late. Unul este Minimax, care daca ma intrebati pe mine este foarte retard si nu face decat sa tampeasca bietii copii. Altul este Jetix. Fostul Fox Kids a luat-o in jos de tot de la magnifica schimbare de nume. O fi el lider de audienta la noi (avea mai mult rating decat TVR2 intr-un timp) dar noile programe sunt oripilant de stupide si lipsite de amuzament sau originalitate. Mi-au iesit pe nas Spioanele, Sirenele, Flamingo-nu-stiu-cum sau Power Rangers...blabla. Violenta sugerata e aproape ridicola. Fiecare episod seamana cu predecesorul. Eroul/eroii/eroinele au o misiune, au un punct culminant unde au si necazuri si apoi salveaza ziua! Yeeey! Nu mai spun ca imbecilitatea aia de PowerRangers ar trebui interzisa si cei care au dublat ar trebui impuscati. Fir'ar sa fie! Unde e Viata cu Louie? Unde-s Copiii de la 402? Unde-i Lumea lui Bobby? Unde e Orasul Purceilor? s.a.m.d. Unele le da din an in paste, iar altele au disparut complet din grila.
Ajung acum la regele all-time al desenelor animate - Cartoon Network, ce nu mai are niciun haz de cand este dublat in limba romana. Au aparut ceva desene noi cat de cat acceptabile dar din nou, au disparut programele mele favorite : Tom & Jerry, Dexter's Lab, Powerpuff Girls. Pur si simplu nu mai sunt...CN-ul spune ca sunt bagate in seif si prezentate doar cu ocazii speciale. Nu. Eu le vreau in fiecare zi! De ce s-ar uita cineva la...un robotel zburator care face acelasi lucru in fiecare episod sau la niste copii Ninja foarte ciudati?



Astfel ca am inceput sa iau masuri, si incepand de ieri am inceput sa downloadez desene animate de pe internet. Primii pe lista sunt prietenii de mai sus...Louie impreuna cu Tom & Jerry. Doar sunt desenele mele favorite. Serialele astea mi-au marcat copilaria si modul in care sunt scoase din peisaj este foarte neplacut. Asa ca o sa ma zbat sa le adaug la colectia mea de DVD-uri.

P.S. Cum sa dublezi in romana Tom si Jerry? Doamne Dumnezeule, asta e blasfemie.

8 comentarii:

Unknown spunea...

Intr-adevar, desenele animate nu mai sunt ce au fost. Tocmai din cauza asta am trecut la animatii japoneze sau anime . Japonezii sunt foarte talentati la animatii din mai toate punctele de vedere. Cat despre canalele TV: what went up, had to come down.

Anonim spunea...

Am eu Viata cu Louie :). Daca te intereseaza, da-mi un pm pe forum, sau da-mi add pe aal_xd3vil. :)
Frumos blog si al tau. Merci ca ai intrat si pe al meu :).

Stephen G. spunea...

Le-am luat si eu. Traiasca warez-ul!

Cat despre vizita, n-ai pentru ce...tu continua sa scrii, ca o faci bine.

O sa-ti dau add pe mess un pic mai tarziu.

JustASmile spunea...

long live tom & jerry.

Anonim spunea...

sal ...cautam numele vechilor desene fox kids caci mi s-a facut dor de ele teribil si in zilele noastre nu se mai da nimic acceptabil . am gasit insa doar viata cu louie si pisoiul eek pe youtube si nu stiu unde pot gasi si alte desene . daca ma poti ajuta ti-as fi foarte recunoscatoare . scrie-mi pe mail daca e ceva . junk157@yahoo.com

Anonim spunea...

sunt de acord unde sunt acele desene hazli !!! cel putin pe you tube sau gandit sa puna viata cu louie dar celelalte de ce nu sunt au aparut aceste desene nasoale la care iti vine sa arunci cu telkomanda in televizor spre exp: 1+2 nu fac 4 fak 3 e absurd . imi amintesc cand eram mic ma uitam de fox kids la "familia de ce?" alea erau desene educative care te invatau ceva nu astea de azi

DACA CEI CARE CONTROLEAZA POSTUL JETIX TV VAD ACEST MESAJ VREAU SA LE TRANSMIIT SA MAI TELEVIZEZE DESENELE DE ALTA DATA PT. CA SUNT SIGUR CA LE AU INTR-O ARHIVA.

Anonim spunea...

VA ROG MULT DE TOT… sa imi ziceti si mie cum se numeau desenele alea cu corbu ala..sau ce era..care calatoarea in timp..cu o masinarie..si spunea cum a fost cand traiua dinozaurii sau cum s a inventat fotbalul…erau pe minimax sau pe fox kids…astept mail…va implooor..multumesc!!..a si apropo..mama lui era o testoasa..sau nu stiu..si au aratat odata ce se intampla cu excrementele..si intr-un episod l a luatr pe nepotul lui pe la el si faceau baie in copac..Va Implooor

Anonim spunea...

Hey :) va inteleg foarte bine disperarea.. si eu vreau cat mai multe episoade,sau cel putin poze cu cei din desenele animate vechi de pe fox kids ori minimax..okay:) deci cine doreste poze cu cele mai vechi desene cum ar fi: Peter Pan,Viata cu louie,copii de la 402,lumea lui bobby,familia de ce?,Wunschpunsch,Franklin,pisoiul eek,Saban's Adventures of Oliver Twist,robo gandacelul,jim buttons, etc.,ori care doriti toate episoadele din viata cu louie,dati add la xoxo.rammi :) o sa vi le dau cu mare placere:* astept cereri.