luni, 21 mai 2007

Filme

Simt ca am cam ramas in urma cu noutatile cinematografice.Vreau sa zic ca mie niciodata nu-mi scapau din vedere filmele...mari.Bineinteles,mare fiind numele si nimic mai mult.Colindand pe binecuvantatul "De ce plus plus?" intr-o zi de weekend cand pot si eu ca tot omul sa descarc cu 2-3 mb/s , am descoperit vreo 2,3 filme pe care "ar fi trebuit sa le vad" si nu le-am vazut.Cand am vazut doua dintre ele am inteles si de ce...
Primul a fost Spiderman 3 care pe cat de spectaculos se anunta,pe atat de penibil s-a terminat.Sunt un mare fan al lui "web-head" dar oricat de mult mi-ar place,nu pot decat sa fiu dezgustat de film.Primele doua au fost foarte bune pentru o pelicula de acest gen.Chiar remarcabile.Al treilea insa prapadeste tot ce-a fost mai frumos in primele doua.Ca sa stiti,tot ce a insemnat drama in primele doua parti este curatata rapid cu buretele in aceasta a treia parte.Toate discursurile lacrimogene,razbunarea,admiterea greselilor(with a great power comes a great responsability) au fost inutile pentru ca...Guess What,killerul unchiului Ben nu era papagalul ala din prima parte care a cazut pe fereastra ci noul personaj inventat de Hollywood(cum a putut Stan Lee accepta asta?) Sandman.Deci totul,speechurile,lacrimile au fost ...pe degeaba.Oribil.Okay...sa zici ca treci peste asta dar cum sa treci peste asa zisele momente de nebunie ale lui Peter fiind posedat de simbiot?Mda...a inceput sa cante la pian,sa faca pe machomanul si sa danseze.Uitati-va si spuneti ca nu e ridicol.N-am inteles de ce costumul simbiotic este din material si nu ca in desenele animate...Venom il avea,in film,lichid si toate astea,Spiderman...NU!.Finalul a fost ca de un film de duzina...Nu fac spoiler acum.

Am mai vazut si Pirates of the Carrabean:Dead Man's Chest,din care n-am inteles nimic,si care daca nu era Johnny Deep il inchideam dupa primul CD.

Am mai luat si filmul Doom,dupa jocul video dar n-am avut curajul sa-l incerc...Mi-e frica,dupa ce am vazut cum e cu astea doua.

Niciun comentariu: