marți, 8 mai 2007

No name...

Fiindca am observat ca am si cititori din afara anturajului meu,si ma refer la membrii ai Forumului FifaRo(lucru care ma bucura),m-am decis sa postez adresa mea de mail pentru cei doritori : stephen2000andmore(at)yahoo.com (implicit si ID-ul fara @yahoo.com).

As dori daca se poate sa lasati commenturi pentru "romanul" meu pe care l-am publicat.As fi incantat sa va aflu parerea.O sa continui sa postez noi capitole dar pana atunci...

Azi avem o noua etapa in care "spartanii" pot ingropa sau duce in Champions League,atat pe Steaua cat si pe CFR Cluj.Personal nu ma intereseaza prea tare dar as vrea sa-i vad pe ros-albastri in UCL decat pe CFR.Ce va fi va fi.

Aruncand o privire prin campionatele occidentale,pot spune ca exista si surprize.Spania:Real lupta cu Barca pana in ultima etapa pentru titlu(incredibil ce si-au revenit "galacticii".Capello nu ar trebui schimbat.). Franta:Lyon a cam indeplinit formalitatile ca in ultimii ani,lupta acerba e de pe locurile 2-4(ca la noi).Germania:Super interesant,Shalke,Stuttgart si Werder sunt la un punct una de cealalta.Bayern is out!Anglia:Se pare ca Manchester e campioana,Mourinho a cam dat-o in bara sezonul asta si cred ca zboara din Stamford Bridge din vara. Olanda:PSV a avut noroc,a terminat la egalitate pe primul loc cu Ajax,care a avut un gol mai putin la golaveraj.Ce campionat nebun!! Si Alkmaar s-a luptat in ultima etapa dar a pierdut.Ah,da si Italia care nu a avut concurenta.Inter a fost ca un accelerat de neoprit care lipsit de stavila numita Juventus a indeplinit o simpla formalitate.

Cred ca Liga I a crescut enorm si pentru asta trebuie sa fim mandri.Parerea mea ca exista la ora actuala mai putine echipe din strainatate pe care nu le-am putea bate.Asta fata de anii trecuti.Bafta stelistilor astazi!

Niciun comentariu: