vineri, 4 mai 2007

Criza

De ce ma simt inconjurat de mediocritate? De ce simt un stres continuu?Dumnezeule,sunt clasa a 9-a,am luat cu succes un examen,am intrat la liceul pe care mi-l doream si totusi...Continui sa ma simt ca intr-o penitenta continua.Simt ca la scoala ma inconjoara o superficialitate imensa...e incredibil.Acasa sunt certat pentru cele mai mari nimicuri de pe aceasta lume.Altii beau,fumeaza se drogheaza iar eu ,pentru ca nu am facut patul conform standardelor mamei,mi se face morala mai rau decat unuia care bantuie strazile cu o tigara intr-o mana si sticla in alta.Mi se face observatie ca se apropie tezele...MIE?????Care pe primul semestru am luat numai 9 si 10 la ele?INCREDIBIL!!!!Si normal mi se face scandal ca sunt dependent de un lucru minor:calculatorul.Am fost intrebat cat voi mai sta sa butonez calculatorul.De trei ani cer unul nou.De-abia vara trecuta l-am primit.Mai am doi ani si trei luni de butonat,apoi ma voi opri :P . Hai ca iar o dau in nebunie si nu e bine...

In alta ordine de idei,avem finala UEFA Champions League Liverpool-AC Milan adica 0 barat sanse pentru cainii rosii spartani viitori campioni...Pacat.Dinamo nu va prinde grupele in sezonul 2007-2008.Doar Steaua are sansa asta...Si le urez succes.
In rest...the spiral goes on.It never ends.It just spins and spins and spins.

Niciun comentariu: