miercuri, 29 iulie 2009

2 de inspiratie

Spuneti-mi cum vreti, dar eu cu greu ma mai gandesc si la altceva in afara de chitara. Ziua nu e indeajuns de lunga pentru mine ca sa pot repeta fara sa ma gandesc ca deranjez pe cineva cu zgomotul si noaptea nu e destul de scurta pentru ca ziua urmatoare sa vina in loc.

Ce ma inspira pe mine zilele astea:



Joe Satriani - Surfing With The Alien
Deci omul asta e un extraterestru, iar piesa asta ar trebui sa fie imposibil de reprodus. Si totusi Satriani o canta perfect nota cu nota, asa cum a fost scrisa ea in studio.



Scorpions - The Sails of Charon
Asculta mai multe audio Muzica

Scorpions - Sails of Charon
Kirk (Hammett) facea un jam interesant dupa piesa asta. S-a dovedit ca intradevar imi place cum suna. De-aici am invatat chiar cateva bucati, riff-uri, pasaje, etc. E chiar foarte placut sa improvizezi pe riff-ul din intro.

Cheers! Ca alta ocupatie nu prea am... (ar fi niste Soapte, dar nu vreau sa le grabesc :D )

Niciun comentariu: