duminică, 19 iulie 2009

E super bine !

Sper sa nu fiu mai inversunat decat trebuie :D ...

Din motive absolut necunoscute mie, am fost convins sa merg la Liberty Parade 2009. Ce e asta? Un fel de show de muzica house cu multi DJ (sau asa ceva), toti adunati pe plaja si...si bataindu-se pe zgomotele alea, presupun. Locatia a fost undeva intre Venus si Saturn. Mi-a placut scena, destul de misto amenajata, cu tot cu luminile...si asta a fost tot ce mi-a placut in legatura cu festivalul asta, sau ce o fi fost el.

O intrebare fireasca este - de ce m-am dus? Presupun ca din plictiseala. Probabil din cauza ca vacanta asta ma plictiseste enorm si ca imi lipseste oleaca atmosfera din timpul scolii (atmosfera, nu orele :p). Am avut in mine speranta ca poate o sa fie muzica electronica...ceva cat de cat interesant...chiar daca nu ar fi fost neaparat pe gustul meu, sa fie ceva ce nu am mai vazut/auzit inainte. Nu a fost asa. S-a pus fix aceeasi muzica care se pune in orice club de trei lei de pe teritoriul tarisoarei asteia. Deci niste baieti care sunt "digei" puneau niste muzica pe un mixer, amplificata pe niste foarte multe boxe (eat your heart out, Manowar), mai urlau putin in microfon si asta era tot.

Cei care asistau la show-ul asta m-au lasat pur si simplu tampit. Eu nu inteleg. Care e sensul vietii la unii? Se bataiau, se imbatau, se drogau se luau la bataie intrei ei si colac peste pupaza - ascultau o muzica de tot cacatul. Mi se pare trist ca exista unii care spun de rockeri ca vezi doamne se comporta ca niste salbatici & shit, dar serios acum...eu la cate show-uri rock am fost (cateva destul de importante) nu am vazut in viata mea atatia retarzi cum am vazut aseara. Fara sa generalizez, vreau sa spun ca am fost neplacut impresionat de cati oameni s-au adunat acolo ca sa faca un mare fas!

Am inceput cu o apa plata! Era 4 lei! 4 lei! O apa la jumate! Sa recapitulam, erau multi retarzi, muzica era de cacat si apa era 4 lei!
La cinci minute distanta de Liberty Parade, erau mai multe baruri-alimentare. Acolo am luat o bere...culmea! Era tot 4 lei. Si am stat pe malul marii, toata noaptea - purtand discutii felurite, band bere si apoi vin si ascultand cu interes interminabilele ritmuri de la show-ul lu' Peste. Ce mi-a placut cel mai mult a fost ca am reusit sa imi indeplinesc o dorinta mai veche, si anume sa vad un rasarit pe plaja. Parca nu m-a impresionat atat de tare, dar important e ca am facut un tick pe lista mea de dorinte interminabile.

Cand am ajuns dimineata acasa, am dat drumul la stiri. Pe ProTv era un reportaj chiar pe tema asta. Ador interviurile celor de la ProTv - este metoda clasica prin care ii informezi pe cei din fata televizorului cu nimic. Ii informezi nimic. Au luat la microfon in jur de 5 persoane (asta in reportaj). Altii "dansau" prin jur in cel mai ridicol mod (house-ul are darul sa-i faca sa danseze ridicol, sau cel putin asa am vazut) .Toate dupa modelul:

Reporter: Cum va distrati/ Cum va simtiti ?
Tanar cu zambet tamp pe fata: E super bine! / O atmosfera de neuitat/ E cea mai tare si mai super atmosfera/ E chiar super! E super bine!

Asta cu super bine nu se invecheste niciodata. E dovada vie ca aia care merg acolo si zic asta, nu inteleg nimic. Sau au un vocabular redus...dar ca sa nu fiu rautacios, inclin spre prima varianta. Din nou, fara sa generalizez. Poate ca totusi erau si olimpici la fizica pe-acolo. Sau poate nu...Cine poate stii?

Totusi, a fost o noapte pierduta cu cap, nu datorita locului ci datorita companiei. Si pana la urma asta e cel mai important.

Concluzia?
Rockerii se distreaza mult, mult, mult mai bine! \m/

Niciun comentariu: