luni, 18 iunie 2007

Metallica vs...Metallica

Stateam si ascultam niste muzica,si mi-a venit un subiect in cap.Ce melodii imi plac mai mult+melodii asemanatoare.Numai ca din intreg My Music-ul nu mi-a venit inspiratie decat la Metallica.Am luat cateva melodii ale lor si am confruntat:...

The Unforgiven(The Black Album) vs The Unforgiven II(ReLoad)
The Unforgiven II are in primul rand un mesaj mai profund,versuri mai speciale.Nu putem confrunta videoclipurile foarte mult,sunt asemanatoare.Unforgiven I are insa un instrumental superb,in adevaratul sens al cuvantului "metal" fata de II.In perioada in care a fost lansat II-ul,Metallica a cunoscut,nu un declin ci o perioada de schimbare a stilului,fapt care nu prea imi place nici acum.Dar cum ReLoad nu e Load(which is a piece of shit),am renuntat la acest aspect.I insa a cunoscut perioada de glorie suprema,metal absolut intr-un album extraordinar;ReLoad are si el niste melodii bune,dar per total este cat de cat acceptabil.I-poseda vocea extraordinara pe care o avea Hetfield atunci,forta si atitudinea lui Ulrich la tobe,si pletele lui Newsted zburdand in ritm.Doar Kirk a ramas genial indiferent de vreme.II-ul sufera:Hetfield are un enervant accent de sudist,tobele sunt prea cuminti,Jason Newsted s-a tuns! Deci invingator la puncte: The Unforgiven 1991!

One...(and justice for all) vs Master of Puppets(Master of Puppets)
Greu de spus...One a fost primul meu cantec care l-am auzit.V-a ramane probabil mereu in inima mea.Master of Puppets insa este genial per total,se vede touch-ul lui Cliff Burton.Mesajul este mai serios,abordeaza drogurile.One intra mai mult in sfera mortii,iti provoaca fiori videoclipul,abordarea este geniala.Ca reprezentari live:din filmuletele care le vedem pe YouTube,de prin 92 vedem niste reprezentari live excelente a celor doua piese.Ambele suna superb,insa un moment de referinta il are si S&M,unde ca reprezentatie live Master of Puppets este o capodopera,One mai putin.Dar One are ritmul acela alert de la final,are machine-gunul.One este alesul meu...

Master of Puppets(album) vs The Black Album
Din punct de vedere calitativ,primul este castigator evident.Sunt foarte multe melodii bune si de remarcat zic eu ca sunt Master of Puppets,Battery si Orion.The Black Album nu are piese de referinta dar avem creatii geniale:Enter Sandman,Sad But True,The Unforgiven,Nothing Else Matters,Wherever I May Roam,Of Wolf And Man.As vrea sa declar EVEN.Ambele sunt foarte reusite si nu ma pot decide.

POST FACUT DIN PLICTISEALA.

Niciun comentariu: