luni, 25 iunie 2007

Cronici de vacanta.Episodul 1

Uite ca a trecut prima saptamana de vacanta,luand la rece ce s-a mai intamplat...Am scris cateva pagini,am primit laude pentru Regatele I(si ma bucur) , am vorbit dupa multa vreme cu Andrei pe messenger,am mers la plaja,la sala(am o lene in mine,si se duce si abonamentul),am ascultat foarte multa muzica(am descoperit Black Sabbath).

Un sfat pentru cititorii mei care sunt din afara Constantei...Daca intentionati sa veniti la mare,stati cat mai departe de statiunea Mamaia.Mai bine faceti plaja la Modern.De ce?Pai...in primul rand va este poluata vederea si auzul cu tot felul de tarani manelisti veniti cu Ferrari-urile si pitzipoancele(Mircea Badea Tm) la mare.Mai rau este cand vrei sa pleci de pe plaja...Stai in jur de 1-2 ore ca sa iesi din statiune,pentru ca daca vrei sa faci plaja fara muzica proasta si alge in apa mergi cat mai mult in Mamaia,cat mai spre Navodari=> iesi foarte greu din statiune,fiindca avem niste politisti rutieri retardati+soferi de acelasi tip.Varianta alternativa:bicicletele.Bineinteles,sa nu uitam PRETURILE EXCESIV DE MARI.

Saptamana asta debuteaza Wimbledonul! Toata ziua buna ziua puteti vedea pe Sport.Ro meciuri clasice de pe iarba londoneza pana cand incepe showul(adica prin optimi cand avem meciuri cu scantei).Haide Rafa!

Dumnezeule,cat este de cald...Nu stiu prin restul tarii cum e,dar aici este infernal...Vad la buletinul meteo ca la Constanta sunt cele mai mici temperaturi din toata tara.Nu pot decat sa-mi imaginez cu teroare cum este la Bucuresti sau Timisoara.Stati cu apa sau Ice Tea-ul pe aproape.

Saptamana asta am jucat foarte mult RPG-ul(si cel mai bun joc al anului 2006) The Elder Scrolls IV:Oblivion.Desi are cerinte foarte mari,vi-l recomand cu caldura(sau mai bine cu raceala ca e prea cald afara),merita jucat...Aveti o libertate totala intr-un univers imens,care surclaseaza toate GTA-urile la un loc.Atmosfera superba,obsesie ce vine cu timpul.Adaugand cateva moduri,expansion-uri oficiale(ca sa nu buliti jocul) il face si mai frumos.Daca aveti in jur de 128-256 la placa video si 3 megapixeli luati-l ca merita! Poate o sa fac si niste screenshoturi in zilele urmatoare cu Karen(eroina mea).

Uh! Regele in Ghencea.Hagi a semnat cu Steaua pentru functia de antrenor,fiindca Olaroiu a primit o oferta de nerefuzat de la arabi.Misto...Cu tot respectul pentru Hagi,cu tot respectul pentru fanii Stelei,dar cu aceste achizitii magnifice(Neaga,Gurita,Hagi) aveti toate sansele sa ratati UCL-ul anul asta.Nu de alta,dar nici Dinamo nu se va califica.In plus,personalitatea puternica a lui Hagi(in antiteza cu "," caracterul lui Oli) fata-n fata cu prostia Becaliana va crea un dezechilibru la club.Sa vedem cum va incepe Dinamo sezonul,fiindca daca si ei o iau pe aratura,CFR-ul ia campionatul sezonul asta.

Aseara am vazut maxim 2 minute din preselectia EuroVision Junior,de unde concluzionez:suntem penibili.Am vazut toti candidatii...toate subiectele abordate de cantece.Uhm...imi aduce aminte de perioada comunista,cantece gen:"O lume minuntata din care veti gasi...numai copii!" Cei mai tari au fost R.B.L! Ca sa vedeti ce penibili suntem,si ce participanti tampiti avem.Nu stiu cine a castigat,si sincer nici nu-mi pasa.Ma duc sa mai ascult pe Ozzy...

Un comentariu:

Anonim spunea...

1)Si eu care miercuri vin la mamaia :)).
2)In bucuresti sunt 40 de grade la umbra
3) 10 pentru post!