sâmbătă, 30 iunie 2012

Am zis pas...

Weekendul ăsta trebuia să merg la Tuborg Green Fest. Multe, multe trupe, se anunţa a fi mişto. Ghinionul a făcut ca Sully Erna, solistul de la Godsmack să prindă o răceală zdravănă care a anulat tot turneul lor european. De prisos să spun că mergeam mai ales pentru ei. Anunţul mi-a ruinat tot cheful atât de tare încât efectiv n-am mai vrut nimic. Am vândut biletul.

Mi-aş fi dorit să-i văd pe Ugly Kid Joe dar concertul lor e aşa scurt şi pus la o oră atât de nasoală încât oricum nu cred că ajungeam să-i văd. Guns N' Roses ar fi fost drăguţi...acum 25 de ani. Să stau să-l aştept pe nea Axl atâtea ore? Ca să falseze minute-n şir aiurea? No way. Iar restul... sunt ok dar nimic care să mă impresioneze. Da, regret că nu am mers mai degrabă la Lemmy, Mustaine şi Lake of Tears. Damn it.

Asta e, poate altă dată. Vă las cu o piesă bunuţă de la Godsmack. Damn it Sully, why?

Godsmack - Saints & Sinners
   
 Asculta  mai multe  audio   rock

Niciun comentariu: