joi, 9 august 2007

Treaba cu blogurile...

Poate ati observat ca la www map (linkurile din capatul paginii) a aparut o noua adresa...
Blogul lui Zoso
este cel mai vizitat din tara si ma rog,eu am auzit de el printr-o mare coincidenta,cautand pe YouTube niste filmulete cu Badea.Cearta cu el era destul de veche,de anul trecut,dar recunosc ca de-abia acum cateva saptamani poate o luna-doua am aflat si eu.
Initial,din simpatie pentru Badea,am fost sceptic cu privire la cel mai cunoscut blogger din tara,dar cu timpul am continuat sa revin.Unele opinii ale sale sunt interesante,altele te-ar putea calca pe nervi .Postarile sale se impart in 2 mari categorii : foarte interesante si usor deranjante,cand isi exprima opinia fara pic de amiabilitate,fiind ceva in genul: Eu zic asa ca asa e,restul care credeti altfel sunteti niste prosti...

Sa va dau un exemplu...Daca ai blog pe blogger(ca subsemnatul):esti prost,e cea mai proasta alegere etc. Mi se pare exagerat,atata timp cate alte milioane de persoane folosesc serviciul.
In plus,unii se pot referi la bloguri ca fiind comerciale(un aspect dragut) sau originale(fara prea multe culori si modele,folosesti 3 culori de baza cu mult gust).Luati ca exemplu blogul lui Sirius sau a lui Ratonu,care nu au un design iesit din comun,dar folosesc niste culori simple+ca scriu foarte bine(desi cam rar...) .Din blogurile comerciale nu dau exemple,dar parerea mea ca theme-ul nu conteaza atat de mult.

Eu as putea trece peste asta.Deja am trecut,pentru ca de-asta il citesc aproape zilnic.Nu caut publicitate,nu stiu daca mi-as vrea blogul invadat ca al sau.Oricum nu stiu cum ar putea el observa.Cati dintre voi veti da click pe linkul de jos sau din articolul asta?Cum i-ar fi reactia vazand un blog pe Blogger ? Cum ar reactiona stiind ca imi place emisiunea lui Badea? Deci cred ca e evident ca nu asta a fost intentia.

Va recomand insa acest blog...Uneori trece timpul mai repede.

Voi reveni in aceasta dupa-amiaza cu un articol special despre doi mari romani care au trecut in nefiinta saptamana trecuta.Cred ca stiti despre ce e vorba,voi incerca sa fac totul sa arate cat mai deosebit.Multumesc ca ati trecut pe aici,voi reveni!

Niciun comentariu: