luni, 27 august 2007

Cronici de vacanta.Episodul 8

A trecut o saptamana frumusica...

De vineri pana duminica am fost la plaja...a fost vremea excelenta...am stat de dimineata pana seara,gratie lu' unchi-miu de la Bucuresti.A fost foarte tare,frate!

Am descoperit Iron Maiden,maine la clipul saptamanii va pun la recomandari... ;).Din nou,multumesc Cristi & Diana!

Blogger a implementat facilitatea de a pune imagini la header,ma gandesc sa si exploatez chestia asta...

Ionel Ganea s-a luat la bataie cu un arbitru aseara in meciul cu Rapid,parca...Nu am urmarit absolut niciun meci...Deja mie sila de Liga I...Astept meciul de maine a lui Dinamo cu Lazio si sper sa se alature cateii unei Stele care oricat de varza ar juca,nu poate rata calificarea.Ham,ham!

Nikita(Nikita...cum care Nikita...Nikita draga...cum ce se ocupa...ea e Nikita...nu aia din serial,ma...alta...cum ma nu o stii pe Nikita?...uite aici ma...nimic nu stii) a fost ieri impuscata cu bile de paintball,dupa cum marturiseste:"de niste tipi debiosi,aaa dubiosi,care evident sunt invidiosi pe faima mea,eu fiind o persoana foarte cunoscuta" .Ok,prima data am fost putin uimit,totusi,ce sa aibe lumea cu tipa asta foarte...voluminoasa.Apoi am aflat ca ea se afla pe strada cu prietena sa,amandoua venind de la studioul de inregistrari...oh...pai atunci ii inteleg pe atacatori.Credeti-ma chiar ii inteleg !

S-a terminat cu "," canicula,vin ploile,prin judetul Brasov deja s-au produs ceva dezastre,daune si am inteles ca si niste victime.Trist,urat,socant...ok.Va rog insa,nu incepeti cu stiri si talk-showuri de genul "Autoritatile romane nu au fost pregatite" & stuff.E drept ca majoritatea autoritatilor romane sunt incompetente dar priviti o situatie similara si diametral opusa in acelasi timp,in Grecia mai multe incendii aprinse in paduri au scapat de sub control.Dap,Grecia,o tara cu foarte multe clase peste Romania,are mari probleme si a apelat la ajutorul UE.Daca Grecia are dificultati,ce-ar putea face romanasii? Asta e natura,vine cu bune si rele,atat cat inca va mai sta intr-un oarecare control.

Un nou film vazut,de fapt revazut: Eight Below...foarte bun film cu ceva accente de...documentar daca pot spune asa.Inca o dovada ca Dogs(si nu Cats :p) Rule!

Altceva...subsemnatul a tot inceput sa urmareasca reality-show-uri.Exceptand Survivor,al carui mare fan sunt(voi da niste detalii,concurenti interesanti etc),mai urmaresc The Amazing Race,care desi e interesant,e stricat foarte mult de comentariile infinite si stupide ale concurentilor...deh,ce vreti?Americani tampiti...Plus The Apprentice,care recunosc ca m-a enervat foarte tare de la inceput,inca ma enerveaza Donald Trump si cei doi,trei acoliti ai sai...dar e amuzant cand ii da afara si la fel,enervanti cu speechurile alea private pe care le tot au pe parcursul emisiunii.Recomand.Primele 2 pe AXN si ultimul pe Antena3.

-Dany-
asteapta foarte incantat articolul meu cu nr.-ul 100.Repet,nu cred ca va fi ceva foarte genial de extraordinar,sper sa fie cel putin placut.
Dany99 a inceput sa posteze constant,dezvaluindu-ne o noua pasiune a sa,iluzionismul(implicit Criss Angel).
si sefu' de la FifaRo , mns a postat niste poze foarte frumoase.
Chiar merita sa-i vizitati pe toti!

Cam atat pentru azi,numai bine!

Uh,au bagat si optiunea Insert Video la Blogger.Pot posta si clipuri de pe calculator...frumos.
Pa!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cat imi plac mie aceste cronici...Si eu astept postul 100...Ganea e nebun stim cu totii asta (ai mare dreptate)...Nu postez chiar des dar am reusit sa fac sa dispara un pahar...Am filmat pe telefon dar nu imi merge bluetothul de la calculator si nu pot sa-l postez...pacat.

Anonim spunea...

da ...stephen le cuprindsi post.Da,Da vad ca blogger mai baga 1,2 facilitati care erau de vreo 2 ani pe wordpress ..Continua sa te distrezi , vacanta nu mai dureaza mult ;) ah si , mersi pt reclama!
Pa!

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Stephen G. spunea...

Puteai si inainte sa bagi imagine la header dar trebuia sa modifici in html/xml . La fel si cu video-urile... :p