luni, 6 august 2007

Servus !

Inapoi acasa...inapoi la calculator...inapoi la blog. Asadar s-a incheiat saptamana (+ 2 zile) de vacanta petrecuta (aproximativ) la munte in zona Maramuresului .Titlul articolului ,pentru necunoscatori este un salut in zona Maramuresului,ba chiar si prin Cluj-Napoca se foloseste,sa zicem Ardeal?

Ca impresie a fost destul de frumos.Din pacate nu pot sa va incant cu fotografii,caci nu sunt posesorul decat unui Canon non-digital(cu film bai,evoluatii lu' Peste Prajit) . Oricum,este indeajuns sa bateti Maramures in Google,cautati un site de turism si vedeti ce am vazut eu,o minunatie de zona,oameni mai cumsecade ca aici,un aer -care este aer! Racoare(maxim 24 de grade Celsius am avut...) ,liniste si pace ,mancare a naibii de buna(am venit cu un kilogram in plus fata de cand am plecat :p ) .Am citit like... super-mult... Stephen King - Mobilul (Cell in original) ,o carte cu profil apocaliptic,violent,sangeros dar si interesant ,si mai multe nuvele Edgar Allan Poe,din care ar trebui sa remarc Hruba si Pendulul , Bon-Bon , Ingropat de viu . Plus muzica,prin discografia mea de vacanta improvizata unde printre altele am ascultat Metallica,Apocalyptica,Godsmack si destul de mult rock romanesc(Iris,Phoenix,Holograf)

Ce pot sa spun dupa ce am strabatut tara pe diagonala...(aproape) .Multe case,vile,facute la greu,lipite una de alta,nu cred ca doi vecini ar putea deschide impreuna ferestrele in afara,nu stiu cum stau cu intimitatea...nu stiu cum rezista.Nu mai exista,cel putin in zona aceea macar un loc de facut camping.Ideea cu statul la cort(ideea parintilor,nu a mea) a picat din start...Thank God! Am vazut manastiri frumoase din zona,si orase si mai frumoase in drum.Mi-au placut enorm,cel putin vazute din masina,orasele Turda si Cluj.Trebuie sa mentionez ca am adorat bisericile catolice/protestante .Facute cu imaginatie,gust.O frumusete...Bisericile Ortodoxe mi se par asa...lipsite de...absolut orice.Exceptie fac manastirile.Cam atat despre asta

Au avut loc si evenimente,multe si marunte in minunata noastra tara.
Din pacate nu prea am chef de scris.Am multe,multe lucruri de scris,dar... poate maine.
Pana atunci, numai bine!

Niciun comentariu: