miercuri, 8 august 2007

The Perfect Storm

Dupa ce o luna si jumatate toata tara s-a vaitat ca... VAI e incredibil de cald si o sa ne topim(eu m-am vaitat trei zile,atat.Serios!) , de vreo trei zile a venit si yang-ul(unde yin este caldura) si a plouat super-mult.Avand in vedere ca toata jumatatea estica a tarii a fost ingalbenita cu nu stiu ce cod de avertizare,va dati seama cum a fost in extremitatea estica,adica la Constanta.

Cred ca a fost cea mai uriasa furtuna cu ploaie,fulgere & tunete pe care am trait-o vreodata.Aseara ma aflam la bunici(care locuiesc la curte).Dupa ce a plouat vreo trei ore cu un murmur tacut si aproape insezizabil,pe la ora 10:30-11... a izbucnit iadul.N-am vazut in viata mea fulgere care sa se succeada atat de rapid,tunete care de care mai puternice.Faza maxima a venit in momentul in care un fulger a trasnit atat de rau incat a crapat un geam de la garaj si a facut sa pocneasca televizorul(care s-a ars) .Ah! Si a fost singura data aseara cand chiar m-am speriat...In camera alaturata,verisoar'mea(7 ani) aproape dadea in plans si se infiora la fiecare fulger.

Faza freaky e ca eu in sinea mea,si chiar la exterior zambeam.Mi-a placut furtuna asta.Niciodata n-am privit o noapte atat de intunecata.Si uneori intunericul ma atrage...Anyway... dimineata toata tarasenia s-a oprit si acum e cald de mori. The End .

PS :Nu stiu daca imi citeste blogul,dar presupun ca o face,ca o parte din voturile negative la poll or fi si de la el.E vorba de un rahatel de user de pe Fifaro Forum care tot scade puncte(adica scade un pct la cat de rahatel e...),si e stelist si e prost...Draga rahatel,daca esti asa tare,ia posteaza tu p-aci un mesaj sa vad cine esti...Asta daca ai coae ...
Nu ma plang mai mult ca poate citeste stefan
postul asta si ma face praf...

Multumesc ca ati citit,voi reveni maine !

Niciun comentariu: