miercuri, 22 august 2007

Mizerabil Partea a II-a

Ati observat vreodata ca exista oameni care sunt pur si simplu cretini pe lumea asta? Nu mai vorbesc de deja banalele limbaje,statusuri,"trenduri".Deja faza asta e fumata.Desi am vazut aseara un status absolut fabulos la o colega.Si daca te tavaleai in taciuni incinsi si nu puteai descifra ce vroia sa spuna.Imi pare rau ca nu l-am scris...Ca de reprodus,e imposibil.Chiar mi-am pus apoi niste intrebari:"De ce am eu ID-ul asteia in Agenda,e evident ca nu voi avea niciodata ce sa vorbesc cu ea." si... "Cum dracu' a intrat asta la G.Calinescu in cea mai bine-cotata clasa?" .Suspect...

Mai nou,toata lumea vorbeste despre scandalul lu' Hagi cu Jiji.Mama...super interesant.Aseara n-am inchis un ochi,incercand sa gasesc toate buletinele,sa devorez toata informatia...Of doamne,atat de interesant.Am aflat doua chestii:Jiji in sine e un dobitoc mai mare decat oile pe care le detine,si faptul ca a indraznit sa conteste valoarea lui Hagi ca om de fotbal este de neiertat.Daca ar fi facut-o cineva in masura,sa spunem:M.Lucescu,Piturca etc. DA! Dar cand comentariile vin de la cel mai de rahat om din tara asta,mie personal mi se apleaca.Cum Dumnezeu s-a facut Hagi nas cu asta? Cum Dumnezeu a acceptat Hagi sa antreneze o Stea condusa de un astfel de imbecil?Il credeam mai inteligent pe Gica...Sincer.Ceea ce nu intelege el este ca nu poti din start sa fii antrenor la o echipa cu pretentii:a inceput cu nationala,o sarcina mult peste puterile sale,a continuat cu Bursaspor,dar acolo turcii au inceput sa viseze prea frumos,si tot n-a mers treaba ; s-a dus la Galata...wtf? ce nu intelege omul asta? Apoi la Timisoara,echipa care de vreo 4 ani tot vrea titlul.Uitati-va la contemporani de-ai lui:Petrescu,Lacatus,Munteanu...Ei au inceput la echipe mici,de mijlocul clasamentului sau de retrogradare.Hagi nu intelege asta.Si se lasa calcat in picioare de un rahat cu ochi,de un om care niciodata in viata lui n-a facut nimic decat sa arunce cu banii in stanga si-n dreapta si sa se dea sfant.
Hagi,tu ai fost un mare jucator,un om serios inca esti.Ca antrenor,mai ai de munca...dar nu te lasa! Nu te lasa calcat in picioare de cineva care nu stie decat sa dea din maini si sa se balbaie.Poate tu ar trebui sa stii cel mai bine ca fotbalul romanesc nu mai are ce-a avut de cand acesti "finantatori-patroni-directori-presedinti" au inceput sa fie promovati de presa.PRESO! FAC IU!

Niciun comentariu: