luni, 23 iulie 2007

Cronici de vacanta.Episodul 5

O saptamana plina...de buna si de rele...

Sa incepem cu ceva mai rau/urat. Se pare ca r5m ,unul din "veteranii" forumului nu este cine a pretins,ci dupa site-ul sau,ar fi doar un hot,care s-a pretins cu o cu totul alta persoana. mns spune ca ar fi avut si mai multe clone,printre care si -Dany- dar dupa ce am vorbit cu el prin Y!M ma indoiesc de acest lucru.Cam atat,daca va intereseaza intrati pe forumul FifaRo,Discutii Generale,Pe Langa,Important! si mai cititi.

Saptamana trecuta am scris cel mai lung,complex poate si cel mai bun capitol ever.Are 17 pagini de calculator(in Word) , si simt ca odata cu el am atins eu un nou stadiu.Sa vedem...Regatele II va avea 10 capitole(preconizez) , deja scriu la Capitolul 7 ,asa ca probabil va fi gata cat de curand,proaspat de a fi pus pe blog.

Ieri intr-o cursa de Forumula 1 din Germania,mai multe masini au derapat si iesit de pe pista,dupa ce au alunecat la o curba ajutata si de ploaia abundenta.A fost incredibil,spectaculos si haios.Cel mai "hot" sofer,Luis Hamilton a fost printre...performeri.Castigator a fost Fernando Alonso.

Se pare ca la sfarsitul acestei saptamani parasesc calduroasa(la propriu) Constanta pentru o vacanta la munte,alaturi de parinti.Se anunta frumos.Astfel ca s-ar putea lua o pauza de la P.C. adica si blog pentru o saptamana,dar pana atunci voi finaliza articolele saptamanale cu Muzica si Mari Romani.

Veniti la mare...dar veniti cu bicicleta.Ieri nu puteai parca absolut nicaieri masina in Mamaia,era oribil de cald(la ora 22 erau 32 de grade...) .Apa parca uneori si ea prea calda,nisipul incredibil de fierbinte,si soarele...un adevarat killer.Dar a fost o zi frumoasa.

Terminand si Warcraft III,am dat fuga pe site-urile warez pentru un joc ce la un moment dat mi-l doream foarte tare...Este vorba de Bloodrayne II.Ce imi pare rau este ca desi reteta anunta un joc de succes,ambele jocuri din serie au avut mari lipsuri,si cerinte de sistem si mai mari.Punandu-te sa faci anumite puzzle-uri/platforme(gen PoP) absolut inutile,jocul poate fi frustrant si de injurat,dar merita cat de cat jucat pentru...ea.



Libidinosilor,bagati limba-n gura! Apropo,filmul SUCKS!

Ca veni vorba de filme...Harry Potter 5 a aparut pe marile ecrane,simultan cu ultima carte.Saraca d-na Rowlings,va muri de foame urmatoarele doua luni...NOT.Cam cate miliarde incaseaza pentru astea doua? In fine,dupa ce cretinii de la T.V. , din ziare , de pe forum(era unul...) ne-au batut in cap cu spoilere,pe care continui sa le ignor ,a aparut si filmul care din ce vad eu deja va fi la fel de naspet precum partile III si IV .Nu stiu de ce ,dar primele doua au fost geniale,astelalte m-au dezamagit.Sa vedem,de indata ce apare o versiune acceptabila pe net o voi lua si voi face un review. Apropo,dupa ultimele interviuri vazute... I Hate Emma Watson (a.k.a Hermione Granger), She's Stupid!

Atat pentru azi...

Later Edit(24 07 ) : se pare ca totul a fost o farsa a administratorilor...In primul rand trebuie sa-mi cer scuze fata de Dany fiindca m-am indoit si numai pentru o clipa desi el a negat.S-a terminat totul destul de bine deci...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hehehehehe mam abonat la rubrica asta care e cea mai tare de pe blogul tau...

Vacanta placuta !!! Sper sa vad cat mai multe posturi pana pleci :P

Oricum mai trec eu pe la tine cu niste commentarii !!! :P