luni, 16 iulie 2007

Cronici de vacanta.Episodul 4

A mai trecut o saptamana,fix o luna de vacanta s-a dus...probabil cea mai proasta saptamana a mea de pana acum...
Afara e cald(si totusi cica nu e mai mult de 28 de grade,imi dau seama cum e la Timisoara,Bucuresti) si nu am chef de absolut nimic! Scris nu!(desi sambata-duminica am reusit cu greu sa adaug vreo 4 pagini) ... sport NUU! ,doar muzica si extrem de putina joaca pe calculator.N-as fi crezut sa spun asta vreodata dar pur si simplu nu mai stiu ce sa fac...Am luat de pe net un joc si add-onul sau (Black & White 2 ) si amandoua se blocheaza cam la primul sau al doilea ecran de incarcare. In disperare de cauza mi-am instalat Warcraft III...Va dati seama cum am ajuns...Hum,cam atat despre mine,nu transform blogul in jurnalul meu de duminica.

Azi e ziua mamei mele,si tin sa-i urez in acest retras loc virtual un calduros Hepi Barzdei!

Statiunea Mamaia este amenintata incontinuu...Dupa ce ati vazut BALENA!!!! esuata in linkul de mai jos,azi la stiri am vazut un reportaj foarte "inteligent" ,ah pai stati sa fac reclama .Pe cel mai mare post T.V. din Romania, PRO TV!!!! cu niste tineri bucuresteni veniti la mare.Niste tineri foarte inteligenti,cu ochelari de manelist, cu burta atarnand peste slip,lant de aur de 100 de mii de karate si alte arte martiale la gat si cu pitzipoancele la brat(care arata ca niste c***e venite de pe varianta),care ne spun noua lucruri interesante,cum de exemplu se plimba ei prin Mamaia sa-i vada lumea in Volzvagan,si cum cheltuiesc ei 2000 de lei zilnic in statiune.Mi se face sila...Sa-i ia dracu' pe toti !!!!

Stirile din sport sunt imbecile...nu se da altceva decat Steaua,Dinamo,Copos si Chivu,si pot sa spun ca m-am saturat,sa retrogradeze dracu' amandoua,sa nu prinda una primavara europeana,Copos sa moara in chinuri si Chivu sa se duca naibii in Serie C ,ca mi se apleaca de la fitzele lui.

Si totusi...tot in cadrul stirilor din sport aflam ca Brazilia a castigat pentru a doua oara consecutiv Copa America.Dupa un start de turneu mai ezitant,favoritii mei s-au impus in fata Argentinei cu 3-0 ! Incantator este ca "nationala cariocas" a jucat cu un lot nu tocmai familiar microbistilor amatori,anume ca singurul jucator mai mingicar a fost Robinho,in rest Brazilia a jucat numai cu oameni muncitori,cu o buna conditie fizica,gen Dani Alves, Julio Baptista etc. Lipsiti de fitzele unor mari vedete precum Ronaldo,Ronaldinho,Kaka' sau Adriano,Brazilia a jucat superb,am urmarit putin din meci,si un rezumat mai amplu de dimineata.Lotul asta ar fi castigat zic eu destul de comod Cupa Mondiala in 2006...De vina pentru ratarea obiectivului au fost cei 4 enumerati mai sus...A fost o placere sa vad un joc asa placut din partea lor,imi pare putin rau de Argentina care are cel putin 2 jucatori de exceptie:Messi si Tevez dar care a evoluat cu niste surprize...pe unde mai joaca Javier Zanetti,Juan Sebastian Veron,Ayala,Riquelme, de au fost chemati,niste jucatori destul de expirati? ...

De cateva zile sunt cititor al unui nou blog,cel al lui Dany(poli tm in fifa),ce detine un blog destul de interesant(desi se cam ia de Mircea Badea,nesuferitule!) si al carui link il veti gasi in josul paginii in cursul zilei de azi...

Cam atat...yak ce post naspa! Vacanta pe cat se poate de placuta,va urez in continuare.

3 comentarii:

Anonim spunea...

bai si mie nu imi faci reclama :))?

Stephen G. spunea...

Nu! :p

Anonim spunea...

Ma bucuri ca imi citesti blogu'...si eu il citesc pe al tau,mai ales cronicile de vacanta care-s tai rau :D...