luni, 4 ianuarie 2010

Zece

2010.
Timpul curge pe negandite. Mi-aduc aminte cu cat interes priveam (ca un copil de 9 ani) anul 2000. Ce frumos suna, cat de promitator parea, ca si cum intreaga lume pana atunci cunoscuta mie urma sa se schimbe considerabil. Eh, nu a fost chiar asa. Mi s-au intamplat o gramada de lucruri, unele bune, altele rele. Am trecut peste, am invatat multe, m-am maturizat si iata-ma aici, gandindu-ma ca si asta e un inceput, ca astea sunt posibil ultimele luni in care imi mai pot permite sa copilaresc, sa lenevesc inainte sa iau in piept...lumea...bah, subiect prea serios.

Sa trecem la ceva mai vesel...
Am trecut in cel mai clasic mod in noul an, asa cum stie romanul...cu zgomot, cu tiganie, cu gunoaie, cu enspe mii de vizite. Am detestat sarbatorile de anul asta pentru vizitele astea. De Craciun toata lumea se vede cu toata lumea ca si cum e ultima sansa si...cumva...vom disparea si ne vom pierde pe vecie unii de altii. Sigur, am stat si am lenevit enorm si as minti daca as zice ca nu mi-a placut. Imaginati-va...am citit si cantat/ascultat muzica pe indelete. Am vazut multe filme pana in noapte tarziu si am mancat tot felul de traznai...numberless (cum ar zice manelarul vorbitor de engleza) - ma rog, asta s-a resimtit si azi la ora de sport :))

Mi-a placut ca nici in acest an "granzii" de la tv nu s-au dezmintit si au bagat la greu tiganie si manele in noaptea dintre ani. Nu ca m-as fi uitat de revelion, n-am avut timp de asa ceva, dar ce naiba ar trebui sa faca cineva pe 1 ianuarie? In afara de dormit...Oricum, Antena si ProTv, cu voi vorbesc, bravo voua! Ati fost (daca era posibil) mai penibili ca anul trecut. Fie ca la anul sa o faceti de doua ori mai rau.

Am observat ca am scris putin in decembrie pe blog si mi-am dat seama de o chestie. De multe ori scriu ca sa ma descarc, sa eliberez putin din energia pe care o am de obice, sa o eliberez in ceva ce-mi place. In decembrie nu prea am simtit nevoia asta, deci inseamna ca am fost intr-un fel mai implinit. Oare? Nu stiu, dar a fost placut.

In concluzie, sper sa va pot promite ca aici pe bloguletul asta va pot oferi cat de cat lecturi interesante pe felurite subiecte...in continuare.
In rest, am o singura chestie de mentionat. Nu-i mai lasati pe altii sa va ureze ce sa faceti. Treceti la fapte, s-ar putea ca lucrurile sa se miste mai repede in ritmul asta.

Tineti-va bine, maine o dau pe niste review-uri.
Stephen here out!

2 comentarii:

Lola. spunea...

pai da' tu ce credeai?? /:) ca se poate rev fara manele??doamne fereste :)) fara numar,fara numar.pe zi ce trece tot mai prosti :-j anyway,happy new year.[poate'al tau o sa fie.c'al meu o sa fie tot asa shity ca cel anterior] :-j

Anonim spunea...

Μy brother suggеsted Ι might liκe this blog.
He ωaѕ once entirely rіght.
This ρut uр actuаlly mаde my day.
Υou cаn not imagine ϳust how a lot timе ӏ had
spеnt fоr this info! Тhank you!



Taκe a look at mу ωeb-site - sensual massage in London
My web page > cool sensual massage