joi, 21 ianuarie 2010

Hell Freezes Over

Nu destul ca am fost destul foarte surprins de cum a nins in Constanta (si a nins, nu gluma)...mai trebuie maine sa plec la Bucuresti unde se pare ca e chiar mai rau. Busu' anunta o temperatura de aproape -20 de grade pentru Sambata, adica fix cand o sa dau eu examenul de IELTS (ca d-aia ma duc pana acolo).

In fine, ma rog sa supravietuiesc cumva cand o sa ma plimb prin Capitala (fiindca vreau asta neaparat) si sa nu stau un numar exagerat de ore in tren. Drumul dureaza in teorie 4 ore plus inca aproximativ 2 de posibile intarzieri dupa cum anunta CFR-ul in perioada asta. Mi se pare decent. Pana la urma atata timp cat am iPodul in urechi si o carte buna la mine, as putea sa stau si mai mult.

Vad ca in continuare lumea nu pare sa se prinda de micile obstacole pe care le poti intalni cand da o ninoare de-asta masiva cum s-a intamplat saptamana asta. Masinile de dezapezit care au fost la noi pe strada (una foarte ingusta, cred ca are mai putin de 10 metri latime) au dat zapada intr-o parte blocand 99% din masinile parcate care oricum erau ingropate sub un strat considerabil de zapada. Lumea care vroia sa-si mute masina din loc, dadea zapada la loc pe strada, astfel ca din cauza la atatea straturi de gheata si zapada, ieri am asistat la 2 microbuze impotmolite convenabil in fata blocului meu - microbuze care dupa ce au scapat dintr-un loc s-au afundat 5 metri mai incolo pentru inca o runda de trage! si impinge!

Pe bulevardul Tomis (cel mai mare din oras) lucrurile s-au miscat binisor dar in prima zi de "albeata" masinile erau asa rare si incete incat eu am mers convenabil pe marginea lui si am admirat peisajul. Imi pare rau ca n-am avut baterii la camera, ca faceam si niste poze. Desi pare ciudat, Constanta are darul sa fie tare pitoresc cand e multa zapada. Bine, nu se compara cu Brasovul sau alte orase de la munte, dar arata dragut in felul lui.

Asaaa...deci voi pleca la Bucuresti sa dau chestia aia...daca nu mai auziti de mine o perioada buna de timp veti stii ce-am patit. I went to hell and I got frozen.

Ca o simpla ironie, citesc in momentul asta o carte (geniala de altfel) unde la un moment dat era mentionat iadul vikingilor, care...este inghetat si nu fierbinte ca in alte culte/religii. Mi se pare logic daca ne gandim unde locuiau respectivii. Astfel ca pentru ei figura de stil marca Eagles (cel putin asa cred...ca eu de la Eagles o stiu) (ah, ba nu...e o zicala...gen La Pastele Cailor...mi-am adus aminte).

Deci toate cele bune, sper sa aud de la voi intreg fiind :))

2 comentarii:

Anca G. spunea...

Bafta! Si poate n-o sa vii complet degerat din Bucuresti:)) (azi dimineata widgetul de la yahoo imi arata -21 de grade)

John spunea...

busu minte