luni, 6 octombrie 2008

Chestii noi...

Sorana Carstea a cucerit primul ei titlu WTA(tenis). ProTv-ul a tinut sa ne anunte ca ea a dat mai multe autografe decat Rivaldo, "cel mai faimos jucator de fotbal din Uzbekistan". Si cu asta mi-a stricat mica satisfactie pe care o aveam cand am auzit stirea.

Cica merg la Romania - Franta. N-am inteles exact de ce vrea tata sa mergem, mai ales ca biletele sunt destul de scumpe, nationala e varza si eu am cheltuit in jur de 1000 RON(manuale, chitara, haine, Death Magnetic) in ultima luna dar in fine... Partea buna este ca am scapat de a vedea jucatori extrem de talentati si valorosi, de teapa lui Dica sau Nicolita.

Ha, si totusi n-avem nicio echipa in Cupa UEFA! Nu e asta cea mai tare chestie pe care ati auzit-o vreodata? Vreau sa spun ca scapam de reportaje imbecile de genul "Uefantasticii". Si daca tot suntem pe felie, nu-i asa ca CFR Cluj e o echipa misto, pentru simplul fapt ca stiu sa se bata (fotbalistic vorbind)? Steaua cati ani o sa se mai screme pana cand o sa dea senzatia ca sunt ceva mai puternici? E bine ca s-au calificat, bravo! Dar goluri mai dau? Puncte, ceva?

Considerand ca eu sunt mare fan Metallica, cam cat de bine ar merge la micuta nuvela pe care o scriu, titlul "The Thing That Has No Title" ? Macar e original...

Cine vrea ca AC/DC sa vina in Romania sa ridice manuta sus! Ei sunt neaparat o trupa pe care trebuie sa o bifez pe lista imaginara de la mine din cap. Din acelasi domeniu, se tot banuieste ca Slash, Duff McKagan si Matt Sorum (adica trupa Velvet Revolver) vor sa se realature lui Axl Rose in trupa Guns N'Roses. Geez, buna idee! Nu era de-ajuns un mosulet care sa se faca de ras, acum i se vor alatura alti trei - si impreuna vor scoate infamul Chinese Democracy la care se tot lucreaza din 1995 incoace. Acum, serios...daca s-ar reuni ar fi misto. Adica Slash e un super-chitarist. Pacat ca Axl miorlaie mai rau decat pisica vecinului.

A aparut Fifa 09. Imediat dupa, hop! si PES 09(momentan doar demo). Azi sau maine vine si un review "versus" intre cele doua. Si totusi, de ce astfel de jocuri tind sa se prosteasca mai mult de la an la an?

Noul Y!M are fix aceeasi problema. Dintr-un programel util, simpatic, usurel si micut s-a transformat in ditamai aplicatia care manaca rami degeaba, merge prost, e plin de bug-uri si de facilitati inutile. Mai lipseste ca in curand sa-l elibereze contra-cost.

Noul meu scop in viata. Pe termen scurt, desigur. Tnx DarkComy!

Si ma tem ca asta-i tot.

Niciun comentariu: