sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Azi ma apuc de scris

E adevarat ca nu am mai scris de foarte mult timp si "cariera mea" de scriitor de ocazie a luat o pauza.In timpul asta indelungat,am citit destul de mult,am ascultat muzica,am vazut filme,practic mi-am reincarcat imaginatia si mi-am umplut inspiratia.Zilele trecute luasem la frunzarit manuscrisele din Regatele.Bineinteles ca nu sunt multumit de ele,probabil ca niciodata nu voi fi si intotdeauna va exista ceva de corectat.Sa spunem ca de Vanatoarea sunt totusi multumit.A insemnat munca mea de-o vara si cred eu ca a iesit bine.Ma gandeam insa la Eliberarea Regatului si la faptul ca e foarte diferita,de faptul ca eu am evoluat si ca diferentele dintre cele doua parti sunt foarte mari.Uneori cred ca ar trebui sa iau de la capat prima parte,pentru ca sunt anumite momente in ea cand pur si simplu e urata,e prost-scrisa.Astfel ca ma gandeam sa o iau de la inceput.Sa rescriu prima parte,folosind ideile de baza,sa o corectez,sa sune mai pe placul meu(meu,adica eu,cel de-acum).O sa fie o varianta retail,reloaded,spuneti-i cum doriti.Nu e nimic neobisnuit.Chiar si Stephen King a facut asta,cu romanul Apocalipsa(The Stand).

Cu toate acestea,nu asta voi face astazi.Cum am spus,ies pentru o buna bucata de vreme din sfera fantasy,si ma concentrez pe ceva care sa nu aibe intamplari fantastice.Sa fie fictive,dar realiste.Pregatisem vreo trei titluri,idei si nu stiam de care sa ma ocup.Uneori pot lucra la trei deodata,alteori la niciuna.Momentan scriu ceva cu tenta istorica.Primul capitol e gata.E ambiguizata-voit,deci zic eu ca nu e plicticoasa ,subiectul este interesant pentru oricine iubeste istoria si bataliile ,si are in prim-plan religia.Mda...e o chestie la moda asta cu religia.Proiectul asta,vreau sa il fac de amploare.Sa fie o carte...groasa.Am in cap tot ce vreau sa fac...sa vedem daca se aseaza cuvintele pe foaie...pardon,pe monitor.

Pentru asta,totusi,trebuie sa reusesc sa-mi fac personajul sa fie iubit.Da,am un personaj.Este curajos,plini de virtuti dar si de defecte.Vreau sa-l fac sa fie iubit de cititor,sa aibe pe cineva care sa-i pese de el.De ce vreau asta? Pentru ca vreau sa-l chinui,evident.Sunt diabolic,si vreau sa-mi fac eroul sa se chinuie,sa treaca prin situatii tragice si sa se termine frumos,daca nu pentru el,atunci pentru cei pe care-i iubeste.Oare voi reusi?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Normal ca vei reusi. Nici sa nu te gandesti la un esec. Insa, aproapo de ce ai spus de Regatele, niciodata nu o sa fii total multumit de ceea ce ai scris. Dupa ce termini de scris, exista intotdeuna "se putea mai bine".