vineri, 2 noiembrie 2007

Weekend...

L-am asteptat cu ardoare toata saptamana.Si cu orele de curs de joi si vineri,nu pot fi acuzat.Am scapat cat de cat ieftin...adica se putea si mai rau.

Liga I e incredibil de plictisitoare,banala,stupida si enervanta .A fost marti si miercuri etapa...Nu am aflat absolut nimic interesant,joc frumos etc. ci doar obisnuitele materiale retardate de la ProTv / Sport.Ro cu scandalurile la toti buboii plini de bani cu burta peste curea care se numesc actionari sau patroni.

Revenind la scoala,mi-am facut o impresie destul de buna asupra programului meu saptamanal.Luni-Miercuri -acceptabil Joi-Vineri -iad. Asta e...

Am citit o nuvela foarte,foarte bestiala .Se numeste "Nopti la Serampore" de nimeni altul decat Mircea Eliade.Stateam la final dupa ce terminasem de citit si ma intrebam daca este real...Daca intr-adevar acea minunatie de proza...fantastica ...chiar fusese scrisa de un roman.Mi-am dat seama ca literatura noastra acopera cu succes toate domeniile.Asta datorita lui Eliade,care stie atat de bine sa creeze atmosfera.Un maestru inegalabil.

Zilele astea tot am crize de mizantropie...cand pur si simplu nu mai suport pe nimeni langa mine...nici macar proprii parinti.Offf...trebuie sa fie oboseala de vina...Cred ca e nevoie de mai putin Prison Break si mai mult somn.

Am ascultat in acest timp,piese mai putin frecventate de la Metallica...de pe Load,ReLoad,Garage Inc(CD1) si am invatat sa admir si stilul mai slabut din punct de vedere instrumental al trupei dar cu mesaje foarte profunde(vezi Turn the Page , Until it sleeps,King Nothing,Mama said) . Ascult de asemenea tone de Iron Maiden...am experimentat si lucrarile cu Blaze Bailey si cele cu Bruce Dickinson,dar trebuie sa spun ca nu se compara.Dickinson este bestial,iar Bailey e destul de mediocru...iar de cand au trei chitaristi(si cu basistul Steve Harris -4) trupa suna absolut fenomenal.

Am vazut un film teribil de cretin la scoala in ziua de Halloween...am ghicit fiecare pas...cine moare si cine ramane in viata.Banal...cred ca am mai vazut astfel de filme de zeci de ori.Tot din domeniul asta am downloadat "Johnny Got His Gun " (1971) pe care o sa-l vad in weekend si apoi imi voi spune impresiile.

La capitolul tenis,am vazut ca Rafa Nadal si-a revenit si a jucat destul de bine turneul care se desfasoara zilele astea(nu sunt sigur care)...

De plictiseala ,pentru ca astept sa apara Gears of War( 4 days to go ) ,descarc Pro Evolution Soccer 2008...cel mai eye-candy simulator fotbal ever.Sa vedem cei de capul lui...

Pai cam atat...
Weekend placut !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca mai vrei proza fantastica romaneasca, incearca si un Voiculescu. Are cateva povesti minunate. Ma rog, toate sunt bune, dar eu nu prea le mai tin minte decat pe cele care m-au marcat pe mine.
P.S Voiculescu e ala cu "Lostrita", care mie mi-a placut la nebunie. Nu stiu, poate ca eram eu mica si naiva cand am citit-o, dar tot mi-a placut.