vineri, 30 noiembrie 2007

Cum terminam saptamana

In primul rand nu uitati de film! Din cate am inteles de pe site,votingul se va desfasura de pe 1 pana pe 17 decembrie.Deci de sambata putem sa-i dam drumul.Si nu uitati :daca aveti IP routabil votati de mai multe ori :)) (glumeam) .Pentru cei care nu stiu inca,filmul se afla in articolul de mai jos.Oricum voi dedica un articol pe tema asta sambata,imediat cum voi vota.

Niste chestii care am uitat sa le mentionez in primul articol de saptamana asta:

*ca m-am lasat de sustinut vreo echipa anume la fotbal.Deja mi s-a acrit de Dinamo,Steaua si altele asemenea.E prea stresant si m-am hotarat sa ma detasez de aceste echipe de trei lei,acesti jucatori de doi lei,cu sefi de un leu...si cu romani de zero lei.Deci la naiba cu toti...
Cu toate acestea,fotbalul ramane un sport frumos.Doar de-asta m-am uitat miercuri la un super-meci Werder Bremen - Real Madrid,unde nemtii au jucat minunat de incantator si de frumos,iar Realul,desi n-a jucat la randament 100% a practicat un fotbal frumos.Hm...le lipseste un conducator de joc.Robinho,Snejider...Nu-i niciunul in stare?

*vad ca de cateva zile HaiPa e mort.De-asta nu ma bazez eu pe serviciile romanesti.Mort,ingropat dar niciun anunt pe site-ul oficial,care e de-asemenea decedat.Oricum avea prea mult eye-candy pentru gusturile mele...si de-asta am ales sa ma bazez pe un serviciu care stiu ca nu-ti moare subit.Adica n-o fi Blogger intruchiparea facilitatilor,asa cum spune lumea despre Wordpress,dar eu imi fac treaba cu el.

*Am urmarit 10...doar 10 minute de stiri la ProTv si din nou imi spun ca sunt un idiot ca deschid la primele canale ale televizorului,cand Discovery,VH1,AXN sau Cartoon Network(da inca frecventez :p ) ma asteapta cu ceva de calitate.Ce-am aflat :ca a fost aseara o mizerie de prezentare de moda cu scop caritabil(cica) cu multi "mondeni" care zambeau stupid la camere si niste dudui care defilau pe un podium imbracate in niste haine foarte ciudate,pe care nu le-ar purta nimeni niciodata.Tot in alea 10 min am deslusit din nou cat de prost e Jiji .Ieri a primit vizita unor...sotii de ambasadori sau asa ceva care sa-i viziteze monstruozitatea aia de casa infasurata in aur(cred ca Jiji ar fi trebuit sa cumpere Rapid,daca intelegeti aluzia).Intrebat de doamne de ce a ales sa-l denumeasca "Palat" ,trecand prin niste translatori,oierul explica: eu cand am cumparat-o era vila...da' l-am luat sa-i zic palat ca sa ramana palat,m-ai inteles ? Offf...cata inteligenta.

Ieri a fost Joi...cred ca unii s-au obisnuit cu plangerile mele ...In concluzie...Fuck latin!

Mda...revin sambata sau oricand se deschide votul.Va urez un sfarsit de vineri cat mai rapid!

PS. Era sa uit . La multi ani Andreilor si Andreelor de pretutindeni ,colege,colgi,verisoar-mea si care mai sunt !!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

un weekend placut.saptamana viitoare am teza unica,am emotii:(

Anonim spunea...

Secret Exercises To A buy penis advantage is 12-Chapters
full phase of the moon of penis enlargement by operating theater girth.



Check out my blog :: penis advantage penis advantage review penis advantage reviews penisadvantage penisadvantage review penisadvantage reviews