joi, 12 aprilie 2007

Solitaire

Stau la calculator si scriu.Muzica suna incet in boxe si eu imi completez jurnalul public de pe blog.Home alone...Nu stiu.Ma simt atat de bine sa stau singur,doar cu muzica si pur si simplu sa nu fac nimic.Parca n-as avea nevoie de companie,mancare si somn.Pur si simplu ma simt...implinit.Linistea asta din jurul meu ma relaxeaza si ma face sa ma simt diferit.Cand intra cineva in casa ma cuprinde frustrarea,stresul...Nu mai suport pe altcineva langa mine zilele astea.Mi-ar place sa fiu asa vesnic.Ma rog,asta e sentimentul meu acum.Nu cred,si nu sper ca voi simti asa tot restul vietii.Nu mai am chef sa vorbesc decat prin tastele computerului.Nu stiu e de la mine sau toti trecem printr-o astfel de faza?Ati simtit vreodata nevoia sa fiti singuri pe termen nelimitat?Sper ca nu v-am speriat cu postul asta...Don't freak on me. ;)

PS: Vizualizati ultimul video,adica al patrulea.E superb vizual si audio...

Niciun comentariu: