sâmbătă, 21 aprilie 2007

Luni-va fi un cosmar...

S-a terminat prima saptamna de scoala de dupa vacanta si deja simt ca ma urc pe pereti.Luni este ziua liceului si guess what,trebuie sa petrecem nici mai mult nici mai putin de 10 ore pe drumuri,de la ora 9:30 pana la 19:30 ca sa prezentam la Palatul Copiilor(constantenii stiu) nu stiu ce adaptare a Commediei del Artte.Bine ca am si eu rol,numai pot de fericire...

Noutati:Forumul FifaRo a devenit un camp de razboi,tot mai multi useri ce se cred tinere talente se apuca de facut kituri,fete etc. si foarte multi nu sunt altceva decat niste plagiatori care cred ca noi ceilalti nu stim sa ne uitam pe site-urile de specialitate sa gasim originalele.Incredibil...De ce aceasta hotie?Si ne mai vaitam ca toata lumea ne ia drept sterpelitori.Tot nu inteleg de ce unii folosesc creatiile altora...Pentru ce?Cum au spus si ''sefii'' echipei,la FifaRo nu se intra cu una cu doua.Numai spun ca incep sa fiu dezgustat de ce gasesc in topicul Fifa 07 pe care-l frecventez doar pentru lectura si sa-l laud pe liquid(facemaker-ul ) pentru ultimele sale creatii.

Incet,incet incepe perioada critica a tezelor si a notelor in masa,si eu am enorm de recuperat.Azi m-am trezit incredibil de obosit si nu stiu cat voi mai face fata in ritmul asta.

Niciun comentariu: