miercuri, 28 septembrie 2011

Se numără bobocii...



Pentru că toamna nu vine niciodată singură şi pentru că oricum ea nu aduce numai veşti rele, putem deja să ne bucurăm de un număr generos de seriale. Aşa cum am făcut şi anul trecut le voi pune în revistă...

House M.D. se pare că va ajunge la ultimul sezon. Serialul care pentru mine va fi mereu primul consideră de ajuns 8 sezoane. Eu cred că putea s-o ducă lejer până 10 dar mă rog. În ultima săptămână m-am delectat cu albumul blues al lui Hugh Laurie - Let Them Talk. Voi reveni asupra lui la momentul potrivit.
Tot la ultima zvâcnire este şi Desperate Housewives pe care la început l-am urmărit din obligaţie dar care m-a captivat prin scenariul  ingenios şi umorul veşnic proaspăt.

Killerul nostru preferat se întoarce...Dexter! Mi-era un dor grozav de el, abia aştept să dea bătaie la o serie de 12 episoade cât mai bestiale.
Supernatural. Sam şi Dean nu m-au convins în ultimul sezon. Da' deloc! Of...dar ce să le fac, m-am ataşat de ei aşa că-i urmăresc până la capăt.
Survivor este probabil singurul reality-show de pe planeta asta care nu mă plictiseşte niciodată şi probabil singurul la care chiar aş participa. Au ajuns la sezonul 23 şi există deja doi (poate chiar trei) participanţi surpriză...cough...Ozzy...cough...Coach.

La capitolul sitcomuri bătălia se dă în trei la mine. The Big Bang Theory n-au (în viziunea mea) niciun sezon slab iar Emmy-ul cucerit de Jim Parsons nu face decât să încununeze asta. Two And A Half Men nu va fi niciodată la fel de bun fără Charlie Sheen oricât de controversat şi hulit este omul şi oricât de simpatizat ar fi Ashton Kutcher. Care, apropo, ar trebui să dea naibii pe la frizer...părul ăla şi barba...dude...
How I Met Your Mother nu mai sunt de mult relevanţi. Urmărind vara asta 70% din Friends mi-am dat seama câte împrumuturi subtile au făcut cei de la HIMYM şi cât de superior îi este Friends la toate capitolele. Dar primele 4 sezoane rămân excepţionale chiar şi-aşa şi impun să-l urmăresc în continuare, oricât de sec ar fi.

Bones este un alt favorit personal care nu m-a dezamăgit niciodată. Şi cum intriga lăsată în aer de ultimul episod este genială mă aştept la încă o serie bună de tot.
Star Wars Clone Wars continuă...nu ştiu câte vor mai putea oamenii ăştia să inventeze ca să umple aşa zisul gol dintre Attack of the Clones şi Revenge of the Sith dar hey, e Star Wars...merge!

Din plictiseală, tot vara asta am urmărit şi True Blood deşi subsemnatul comenta acid la invazia vampirească de pe ecrane (mici şi mari) acum câţiva ani, True Blood nescăpând de critica mea. Dar hey, e chiar ok. Cu o uşoară savoare de Anne Rice, idei proaspete şi vampiri nesclipicioşi ori banali...merge bine treaba. Urmează să încep sezonul 4. SOOKEH!

În 2012 aştept cu nerăbdare încă vreo 3 titluri...sezonul 2 din Game of Thrones (care ar trebui să se numească A Clash Of Kings), Spartacus : Vengeance (cu speranţa că Andy veghează de sus şi va purta noroc peliculei) precum şi sequel-ul de la The Borgias.
În plus, datorită Ancăi, am pus mâna pe un episod din Sons of Anarchy şi...
...gata, este şi el pe lista mea.

1...2...14. 14 seriale! Hm...contrar a ceea ce aţi putea crede, mai am şi o viaţă. Less sleeping more reading and watching stuff...Yeah!

Un comentariu:

Anca G. spunea...

Chiar mă gândeam că nu am "dispoziţia necesară" pentru un articol despre seriale şi mi-ar fi părut rău dacă n-ai fi scris tu.

Am descărcat primele episoade din mai multe "seriale de toamnă" care-au început, dar le ţin la păstrare... vreau să inaugurez sezonul cu Dexterrr.