sâmbătă, 7 mai 2011

Tapinarii, Live @ Sliders Caffe

Ieri a fost o zi care se anunta a avea mult potential, in aceeasi zi concertand in Bucuresti atat Tapinarii cat si noua mea descoperire, Madame Hooligan. Pe Tapinarii i-am vazut prima data in februarie cu ocazia anti-Valentine's Day si au fost geniali si e drept ca as fi inclinat un pic mai mult sa-i vad pe MHoo doar ca unchiul-meu tinea neaparat sa-i vada pe cei doi asa ca am decis.
Si n-am regretat de loc. In februarie m-am dus sa-i vad in calitate de admirator. Aseara eram deja fan!

Cafeneaua era destul de goala cand am ajuns, Cosmin si Adi erau deja acolo. Cand s-a mai umplut, pe la 11 au inceput un recital de toata frumusetea. Nu cred ca au ratat vreo piesa cu adevarat importanta, the best of the best de la ei si au sunat superb, ca de obicei - mai bine decat pe cd.
Am ascultat (in ordine aleatorie) : Pescarus, Du-te naibii, Suturi, Sunt fericit, Esti frumoasa, Un Ungur Mic, Idei Preconcepute, 12 Ani, Si Zeii, Piesa Serioasa, Cuvant CuCu Vant, Pentru Voi, Duet, Embargo pe Creier, Protest, N-are lumea bani, Visul romanesc, Doi Bani etc.

Au fost si doua piese pe care le-am gustat in mod deosebit - Cum ar fi fost + Sfarsit si inceput de lume, pentru ca le stiu si eu la chitara+voce si ma ung pe suflet de fiecare data cand le aud sau cant. Excelent!

Sunetul a fost foarte bun, la asta ajuta si stilul simplu ar trupei, dar oricum - acustica cafenelei a fost pe masura vocilor clare si inconfundabile plus chitara neobosita a lui Tanase.
A fost un show foarte "cozy", relaxant, amuzant...ce mai, super baieti, super trupa, super atmosfera creata.

Un sfat serios : apucati neaparat sa-i vedeti, este o experienta ce trebuie incercata cel putin o data, desi eu deja vreau iar sa-i vad.

Niciun comentariu: