marți, 5 aprilie 2011

O portie de realism

Imi place intotdeauna sa invat chestii noi, fie ca tine de lucrurile care ma intereseaza, fie ca tine de altele cu care n-am nimic in comun. Stim cu totii ca aceste noi chestii pot fi atat bune cat si rele. Eh, saptamana trecuta am invatat ceva de rau.

Se da un partid - 3 litere, culoare formata dintr-o combinatie de rosu si galben, jigodii ca orice partid, dar mult mai mari. Ati ghicit despre cine este vorba? Eh, partidul nostru are o factiune, dedicata tinerilor. Si se intampla sa cunosc pe cineva care face parte din micuta armata a domnisoarei cu Succesurile. Pentru ca da, duduia aia care e atat de proasta incat ii curge scuipatul din gura, dar care reprezinta tara asta in Parlamentul European, este si secretar general in factiunea respectiva.

Hai sa inserez o mica povestioara legata de duduie aici. Cum taticul ei, Popeye, este din Constanta (Murfatlar mai exact, de unde se trage si pasiunea pentru alcool) evident ca si fetita tot de-acolo este. De-ai mei, as putea spune cu mandrie, asta daca nu mi-ar face sila de cate ori ii vad pe la televizor. Duduia a facut acelasi liceu ca si mine - Calinescu. Nu arat cu degetul dar am auzit multe, multe zvonuri razlete despre inteligenta ei (sau lipsa acesteia) si despre interventiile exterioare care i-au permis micutei sa termine liceul, pentru ca da! era atat de proasta incat sa  aiba probleme in a trece la niste materii. True story. Frumos nu? Sa ne intoarcem acum la articolul nostru:

Asadar avem aceasta factiune a partidului, dedicata tinerilor. Uitati ce glorios suna - viitorii politicieni, generatia tanara, moderna, intinerirea clasei politice si alte astfel de rahaturi. Lasam la o parte ca acest grup este condus de  o analfabeta ordinara care n-ar fi fost nici intr-o suta de ani sa ajunga unde este fara ceva sprijin din exterior. Lasam asta, hai sa aflam, first hand, cum merg lucrurile in aceasta factiune a tinerilor.

Persoana care mi-a spus toate ce urmeaza (pe un ton naiv si firesc) este membra, si una foarte mandra ca veni vorba. Ok. Am intrebat-o ce au ei de facut. Raspuns - eh, nimic important. Trebuie sa te prezinti de cateva ori pe luna la niste sedinte, dar nu trebuie sa asculti, doar sa stai pe-acolo. Apoi sa mai ajuti la niste hartiute, flyere si (a tinut sa mentioneze instant) primesti excursii gratis!
Deci da! Stiu ca e urat sa generalizez dar pe cat punem pariu ca toti zapacitii care se inscriu in partidul asta o fac pentru excursiile astea gratis? Cand se vor face mai mari si vor intra in partidul principal vor invata ca daca esti membru primesti bani, case si masini gratis! Viitoarea generatie de politicieni. Ce mentalitate! Superb.
Continuam...
Weekendul trecut, acest grup minunat (ma rog, o parte din el probabil) a facut o excursie la Roma. Ah, La Bella Italia. Avion si hotel de 5 stele, intinerariu ideal (mi-a placut faza cu "am mers la plaja, n-am avut chef de Collosseum", genial!). Totul platit de partid. Si acum ma intreb...oare de unde are partidul asta atatia bani, ca sa trimita toti ciumpalacii in Italia, intr-o excursie? Uh, oare din banii statului? Credeti? Nuuu, nici eu. Cred ca de fapt au facut banii astia din cer, pentru ca Popeye este Dumnezeu (in mizerie) si el poate sa faca bani din nimic. Ca doar de-asta o duce familia lui atat de bine, fara niste dovezi palpabile legate si de unde o duc ei asa grozav.

Deci da. Niste paraleli cu viata, care in curand vor deveni mari, mari de tot (n-am niciun dubiu) au plecat intr-un weekend minunat pe banii statului, pe banii alora care muncesti. Pe banii mamei mele, ai tatalui tau, ai unchiului ei si asa mai departe. Cum va simtiti?

Zambeste larg, viata e minunata.

Niciun comentariu: