miercuri, 5 ianuarie 2011

Concluzii dupa 2010...

E posibil sa fi avut cel mai bun an din viata mea. Pana acum! Lucrurile mi-au mers (intr-un final relativ dramatic) destul de bine, de la BAC, la facultate la viata personala. Trag linie si ma declar multumit si foarte fericit, asa cum poate nu m-am vazut niciodata in trecut.

M-am maturizat si mai mult. Cand stai singur si ajungi serios sa intampini anumite obstacole in viata ti se intampla chestiile astea. Uneori mi-aduc aminte cum eram acum nu foarte mult timp si ma sperii de tipul ala naiv si ma intrebam cum puteam asa de...eu. Imi place cum sunt acum. Ar trebui sa lucrez putin la partea cu nervii, stau cam prost cu ei si culmea ca am vazut asta in vacanta cand nimeni nu incerca sa ma calce pe bataturi ca in Bucuresti.

Ma declar mandru sa spun ca in 2010 am luat in greutate aproape 15 kilograme. Mai mult sau mai putin. Nu, n-am devenit gras, obez sau ceva de genul dar se pare ca arat mai impunator acum :)  Sportul ajuta. 79-80 de kg, asta era obiectivul meu din urma cu ceva timp. Si cred ca pentru 1,80 m e chiar ok. Asa ca bravo mie!

Holy shit! Am vazut The Big 4 vara asta!!! Mai tineti minte? V-am zis cat de uber-ultra-mega-super genial a fost? V-am spus cum si acum rememorez seara aia istorica? De cand mi-am luat dvd-ul de la Sofia nu pot decat sa-mi repet ca am fost un norocos ca am vazut un asemenea show. Cele 4 trupe se reunesc si pentru vara asta pentru inca o serie de festivaluri Sonisphere dar ceva imi spune ca de data asta vor ocoli Romania. Si asta e ok, fiindca planuiesc sa merg la Children of Bodom si Ensiferum.

BAC-ul...da-l naibii!

Am intrat la facultate, un pic reticent. E infinit mai greu ca la liceu aici. Faptul ca totul se concentreaza doar pe engleza si portugheza face ca pana si chestiile care-mi placeau inainte sa devina insuportabile. Reciteam (ca o traditie de Craciun) seria Harry Potter in vacanta si ma indentificam cu eroii si cu greutatile intampinate de ei la scoala. Examenele-s naspa, fie ca-s la Farmece sau la Conceptele Gramaticii Moderne.

Si in final am zis ca nu mai vreau un revelion in stilul "clasic" pe care-l tot fac de 5 (mama ma-sii!!!) ani. Pentru la anul vreau ceva nou. Nu mai suport pitiponceala unora pe care candva i-am numit prieteni fara un motiv cu adevarat intemeiat. Nu mai suport fitzele, nu mai suport muzica proasta. N-o mai suport! Am gasit in doua saptamani niste oameni cu care ma inteleg mai bine decat cu unii cu care am petrecut aproape 4 ani. Asta spune multe si despre Constanta.

Dar de parte cea mai mare realizare a mea a anului esti tu, scumpa mea. Tu eclipsezi toate celelalte chestii. Tu insemni mai mult decat celelalte pentru ca tu m-ai invatat sa fiu din nou om dupa ce-mi pierdusem abilitatea asta de un timp.

Daca sunt in totalitate multumit de unde ma gasesc acum la inceput de an? Nu. Dar sunt al naibii de fericit incat celelalte necazuri nu mai conteaza. Va urez sa va cautati, gasiti si pastrati (fiecare cu stadiul lui) fericirea. Si tineti cu dintii de ea. Cautati sa deveniti imuni la celelalte probleme care incearca sa va doboare. Exista ceva mai important decat astea in viata... Asa ca iesiti acolo si faceti ce va spune inima.

P.S. As fi putut sa stau mai bine la capitolul scris pe anul asta, nu-i asa? Sa vedem ce fac in legatura cu asta ...  ^____^

7 comentarii:

Miruna spunea...

primaaa.ha.
azi am tot dat refresh pe blog sa vad cand ai de gand ca scrii si uite in final ...ai scris. foarte frumos. si ce ai zis despre... nu conteaza.:)vorbim despre asta la telefon. ti-am zis o sa trecem de luna asta si te astept la mine.
te iubesc!!!

Miruna spunea...

si nu vreau sa comentez despre bac si restul. au trecut. a fost un an bun pt amandoi. Bine pt mine mai mult sau mai putin bun din moment ce am intrat in spital si mi-au zis ca am nu stiu ce boala dar asta e. vedem vineri cat de prosti sunt constantenii inclusiv medicii. si daca nu am ce zic ei ca am. semestrul urmator sau anul urmator ma lupt cu mama si vin in capitala. Ce? crezi ca scapi de mine?

Stephen G. spunea...

Sa scap de tine? Ce, ai innebunit? :)
We'll see each other soon enough.

Anca G. spunea...

cred că ești singura persoană (pe care-o și citesc) care a avut răbdarea să facă un ”bilanț” pe 2010:))

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Stephen G. spunea...

Ar fi dragut sa spui si cine esti inainte de a comenta.

In rest n-am ce-ti spune...Nu vorbesc cu necunoscutii. Asa m-a invatat bunica.