sâmbătă, 20 februarie 2010

Bullet are back!


Asculta mai multe audio Muzica

Acum vreo 2 zile au inceput sa distribuie de pe site-ul lor (gratis, desigur) o noua piesa. Se numeste Begging For Mercy si va fi inclusa pe ce-al treilea album al galezilor - Fever.
Am luat-o, am ascultat-o, am digerat-o...hai sa o analizam putin.

In plan general, stilul reprezinta o intoarcere la metalcore-ul de pe primul album - The Poison. Daca pe Scream Aim Fire, Bullet s-au vrut a fi mai metal si mai thrash si sa lase cumva in urma stilul care i-a consacrat, de data asta au imbratisat ce au facut pe primul lor material si cumva au combinat putin din SAF si voila! a iesit aceasta piesa care sper sa fie de referinta pentru tot albumul.
Begging For Mercy mi-a sunat ciudat prima data. Riff-ul e Bullet toata ziua. E inconfundabil tunning-ul de chitara in Drop C si trilurile care ies din el. Piesa e rapida, e heavy. S-ar putea sa va semene putin cu Suffocating Under Words Of Sorrow la inceput dar deja de la a doua sau a treia ascultare mie deja incepuse sa-mi placa si sa aibe pentru mine o identitate aparte.

Cumva nu aduce nimic nou dar indraznesc sa spun ca suna mai bine decat ce au scos pana acum. Nu-mi pot da seama care este diferenta, insa cu cat o ascult mai des (in dimineata asta de vreo 10 ori deja) cu atat parca imi pare mai buna decat restul pieselor.

Instrumental am spus ca suna bine - clasic si ireprosabil din punct de vedere tehnic. Dragute solo-urile, doua la numar - unul pare mai mult stilul lui Matt, iar celalalt al lui Padge, probabil ca cei doi chitaristi si-au impartit sarcinile aici.

Vocalul e foarte interesant de discutat. Poate stiati ca in 2007 solistul Matt Tuck s-a operat de amigdale si avea evident vocea praf, motiv pentru care Scream Aim Fire nu a sunat foarte grozav din punctul ala de vedere, avand si foarte mult autotune folosit. Insa Matt si-a revenit si da drumul la niste tipete grozave pe aceasta piesa.
Din cate am putut sa observ, growl-urile au fost exclusiv ale lui Matt ceea ce e bine. Bassistul Jason James se poate ocupa de ele doar live :P

Fever iese in aprilie si promite sa fie misto, misto.
Si colac peste pupaza, Sonisphere Grecia ii va avea pe afis pe langa Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax si Mastodon si pe BMFV. Damn it, ce norocosi. Se pare ca acolo sus, in Olimp...zeii asculta metal. Dragut din partea lor. Hai si cu Sonisphere-ul la noi. Cu Bullet deschizand pentru Metallica, ar fi pure awesomeness.

Yaaay \m/

2 comentarii:

Anca G. spunea...

Fain de tot:)) in aprilie e ziua mea si pe langa Fever se mai anunta si Iron Man 2 by AC/DC...as putea sa le consider un fel de cadouri:))

Anonim spunea...

metal?! intotdeauna!:)