miercuri, 10 februarie 2010

August Rush

De obicei nu scriu aici despre filmele pe care le vad pentru ca e aiurea din punctul meu de vedere sa spui ceva despre un film fara sa dai spoilere si sa strici placerea celorlalti sa-l mai vada. Dar pentru mine August Rush a fost diferit. E ciudat cum la mine filmele preferate sunt din cele mai diversificate genuri - fantasy, actiune, drama, comedie, horror - am cate-un favorit din fiecare.

Filmul asta nu este o capodopera din poate niciun punct de vedere. Este bun, dar tine de fiecare sa va placa extrem de mult asa cum mi s-a intamplat mie. E cu si despre muzica si ce inseamna ea pentru fiecare din noi.

Eu am descoperit ceva ce stiam deja, dar sub o noua forma. Iubesc muzica si filmul asta m-a facut sa stiu asta mult mai bine.
Asa ca am simtit sa las o bucatica din acest film si aici. Enjoy si...vedeti-l neaparat!


You never quit on your music. No matter what happens. Cuz anytime something bad happens to you, that's the one place you can escape to and just let it go...





Scena mea preferata :D

Niciun comentariu: