joi, 17 decembrie 2009

Les Enchaines

Dupa ce am facut rost de inregistrarea noastra de la Arad, m-am hotarat sa o si uploadez...undeva. Dupa ce am aflat ca Google Video nu mai permite uploaduri si filmul e prea mare pentru Youtube, am inceput sa caut pe Google tot felul de site-uri care sa permita urcarea unui film de 500 de mb care dureaza 40 de minute...ei bine, asta e cea mai buna solutie pe care am putut-o gasi. Calitatea imaginii si a sunetului nu e nici pe departe la fel de buna ca pe dvd-ul original, dar atata permite internetul asta blestemat. So Enjoy!




Am uitat cumva sa mentionez ca vreau pareri? :P

2 comentarii:

Anilei spunea...

Buna! Uite o parere: frumoasa piesa :), imi place!
Te astept la mine pe blog:P

Anca G. spunea...

"la famille tele":)) foarte faina! se vede ca v-a placut si voua. you`re right, tv = big bullshit
By the way, ma bantuie cantecul "ainsi font font font les petites marionettes":))