luni, 15 septembrie 2008

Frantic-tic-tic-tock

Si-a venit 15 septembrie. Uraaaaaaaa. NOT.

Intreaga natura a deplans venirea scolii cu un cer innorat si un aer destul de racoros. Daca e toamna sa fie toamna!
Conform ProTv mai mult de jumatate din scolile romanesti nu sunt pregatite sa inceapa cursurile. Din pacate liceul meu n-are problema asta. Eh, supravietuim, nu-i problema.
Azi pe o vreme mohorata, curtea scolii era plina de gura-casca - printre care si eu - uitandu-ne la cele doua directoare bolborisind cate ceva la microfonul care niciodata nu merge.
Toti profesorii aveau un zambet suspect pe chip. Chiar foarte suspect, daca ma intrebati pe mine. Vom afla maine mai multe detalii dar stiu ei ce stiu. In principiu vom fi obligati sa purtam niste oribilitati numite uniforme. Din motive obscure nu mai merge site-ul liceului, ca va aratam si poza. E ceva cu sacou, camasa si cravata - una dintre astea e galben/a. Eu azi m-am dus in tricoul cu Maiden si asa intentionez sa merg si maine, oare are ceva? \m/
Incep cursurile de la 7:30 dimineata dar n-o sa am decat 6 ore/zi. Profesoara de istorie n-a plecat (doamne-ajuta ca mai sunt si vesti bune).
Bobocii sunt foarte multi, impartiti in clase cu literele A,B,C,D si F (e un mister de ce lipseste litera E) si parca e mai putin cocalarime fata de anul trecut.
Scurtand ceea ce-am facut eu astazi... plecat de-acasa, cumparat flori, salutat lume, scapat de flori, venit acasa in jumatate de ora cu 20 de lei mai sarac.

Maine o sa fie super-interesant.




NOT!

Niciun comentariu: