luni, 10 decembrie 2007

Lepse,Sarbatori si alte chestii...

Sa incep prin a anunta(cred ca ati observat deja) ca am schimbat skinul blogului cu ocazia lunii decembrie.Sper ca va place...pe mine ma incanta cronometrul de sub "Stephen's Blog" .Intram in atmosfera.Ca in reclama de la Cola: Sarbatorile vin...

Am primit o leapsa blogoasa de la Oana , care la randul ei a fost lepsuita(tot blogos) de catre Vali.
Subiectul? 3 lucruri care sa ma faca sa gandesc frumos...
1.Cred ca ar fi o melodie potrivita in momentul potrivit...cand sunt obosit sau plictisit,sau amandoua...sa pice o melodie care sa ma scoata din starea/starile respective.
2.Al doilea lucru...sa vina vacanta mai repede...si sa fac ce vreau eu zile intregi...ufff...ce fantezie.
3.Ultimul lucru care sa ma faca sa gandesc frumos...sa ma apuc din nou sa scriu...sa am din nou inspiratie si timp de-o potriva.Doamne ce frumos ar fi...
Ramanand pe acest subiect,Oana spune ca in ultima vreme am "ganduri negrute" .Nu stiu ce a determinat-o sa spun asta...oare ultimul articol cu "Traim intr-o lume nebuna..." sau cumul de articole in care ma vait de programul meu incarcat si lipsa totala de timp? Pai nu stiu,dar tin sa-i spun ca-s bine...chiar foarte bine zilele astea...vioi,relaxat(chiar daca dau 2 teze saptamana asta),vesel...sper sa nu creada ca am luat-o pe calea "emo" .Eu sunt tot eu :D.

Farul a batut Craiova cu 3-1...tin sa ma bucur enorm din vreo doua,trei motive...odata ca a castigat,in al doilea rand ca a dat 3 goluri(daca va intereseaza,chiar in aceeasi repriza :P ) si in al treilea rand ca a batut pe Universitatea,care in prima etapa a turului se vedea campioana dupa ce a invins cu vreo 4 - o ...nu conteaza ca dupa-aia au luat-o vreo 5 meciuri la rand.Bineinteles ma refer la "modestul" domn Mititelu,care ne spunea sa ne uitam cine e pe primul loc...CFR Cluj este...domnule Mititelu' .

Maine e teza nationala...a fost si joi si va mai fi si vineri.Saracii copii...niste stresuri inutile sufera din cauza minunatului Guvern pe care il avem...nu se dau ei pe spate cu invatatul dar parca nici nu merita(cum de-altfel nimeni nu o face) niste politicieni de trei lei cum avem noi.Sunt tare fericit ca am intrat la liceu pe o cale relativ normala...cat de normala o fi si repartizarea asta computerizata.

Am o noua "Povestioara" de postat,tot in engleza...sa vad daca o pun asta-seara sau maine.

Fac maretul sacrificiu si citesc romanul John...pardon,... ION de Liviu Rebreanu.Foarte interesant...NOT! Voi face chiar un review la aceasta carte...fascinanta! Mnu...deloc fascinanta.Dar datoria de elev mi-o cere...si ce? Am macar de ales.

Cam atat.Iar m-am plans...ufff...arogantul si pretentiosul de mine.

O seara buna...

PS.Pentru domnisoarele colege care tot frecventeaza blogul,(se stiu ele) poate binevoiesc a lasa si commenturi.Jur ca nu musca... ;)

Un comentariu:

Oana spunea...

In primul rand trebuie sa iti spun ca imi place cum ti-ai impodobit blogul. Ei, da, asta e un blog de sarbatoare :D.
Si apoi, iar trebuie sa iti spun ca e normal sa gandesti cam negrut, viata liceenilor nu e deloc usoara in ziua de azi. Stiu. Stiu si ca esti obosit si ca iti vine sa omori trei vecini... nu, asta sunt eu. Oricum, spor in toate si gandeste-te ca vin sarbatorile si totul va fi excelent. Ce o mai fi la anul, vom vedea...