luni, 15 octombrie 2007

O zi...obisnuita

Intai si intai,sa va povestesc ce a citit Mircea Badea aseara in emisiune dintr-un ziar .Stirea suna cam asa : O fetita de 12 ani a fost calcata de o masina,la volanul careia se afla un minor.Totul s-a petrecut pe trecerea de pietoni.Fetita a murit,dar minune,nu exista vreun vinovat.Minorul este baiatul nu-stiu-carui smecher cu brate foarte lungi(cred ca figura de stil e din franceza) -adica foarte influent .Ce s-a intamplat.Rahatul ala cu ochi,care a ucis o copila nevinovata e bine mersi...baietii smecheri au sters trecerea de pietoni si au redesenat-o cinci metri mai incolo.Exact,zero dovezi,zero motive de acuzare.Parintilor fetitei li se tot cere sa renunte la acuzatii contra unei sume convenabile.Mi se pare corect,voua nu?

Incep sa fiu stresat de faptul ca toata lumea ma bate la cap cu o chestie de genul: Ajuta-ma si pe mine la compunerea x,da-mi si mie o idee la y ... profa de engleza/drama tocmai m-a pus sa inventez un script(scenariu) pentru filmul pe care trebuie sa-l facem pana pe 15 noiembrie.Convenabil...Bineinteles ca am grija sa ma plang.Sunt o fire destul de lenesa.Toata lumea se uita la mine si-mi spune:Pai daca ai talent,esti genial... OK.Sa inteleaga dracu' toata lumea odata ca nu sunt Mihai Eminescu II ci doar unul care stie sa bata campii cu gratie,eventual leaga binisor cuvintele intre ele.Culmea ca cei care mi-o zic n-au citit in viata lor mai mult de 10 randuri scrise de mine.Si sa zicem ca sunt...chiar trebuie sa mi se scoata ochii cu chestia asta?Verdict :Enervant. Cu toate astea,pentru drama sunt dispus sa ma sacrific .:D

Ca tot suntem la scris : am renuntat momentan la "KONDEY" pe motiv de lipsa de chef si inspiratie.Am de gand sa ma apuc de altceva...una in engleza(care ...ma rog,trebuie facuta obligatoriu la scoala) si alta care mi-a venit azi-noapte in cap cand incercam sa dorm. Brainy,huh? Nu mai dau detalii,ca dupa aia iar raman fara ..."inspiratiune".

Am uitat sa postez capitolul de saptamana asta...sorry Oana,ca stiu ca in principal tu le culegi .Daca le vrei pe toate legate intr-un Word,spune-mi si ti le trimit prin mail.In principiu,postez maine!

Oh,da am renuntat la Messenger...Il am pe PC dar nu l-am aprins de ceva vreme...Deci nu evit pe nimeni,stati linistiti.

Cam atat.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Da, da, da, le vreau pe toate legate intr-un word. La orele la care ma plictisesc, citesc. Asa ca da-mi de citit. Cu foile pe masa imi e mai usor decat sa tot acund cartea. Si le vreau in word.

Stephen G. spunea...

Sa traiti,am inteles... ;)

Anonim spunea...

Primit, printat... acum ne apucam si de citit... Si te manac daca mai uiti diacriticile. :)

Stephen G. spunea...

I love english,sooooo tastatura e pe english :P