duminică, 14 octombrie 2007

Am batut Olanda !!!


Exceptional ! Stau si ma gandesc de cand nu am mai fost asa fericit de pe urma Nationalei.Pai de la partida Romania-Anglia 3-2 de la Euro 2000 .E oare posibil?Ne intoarcem in fotbalul mare? Ar fi minunat sa ne calificam...vreau sa spun:Suntem calificati! Trebuie sa fim ...

Am avut norocul sa intru pe stadion...Am avut nenorocul de a suporta o ploaie sacaitoare,foarte puternica timp de 3 ore .A fost frig,ud...a batut vantul.DAR A MERITAT !

Ideea e ca Nationala a jucat prost.A fost o partida slaba,in care prea putini jucatori,din 11 au miscat ceva.Pentru prima data,insa,am jucat prost,dar am castigat.Ba mai mult am avut noroc !Da,noroc din-ala chior.

In afara de Mutu,Chivu,Goian,Tamas,Rat si Lobont,restul a fost "maini moarte".Au jucat destul de slab restul.Au gresit destul de mult,nu au alergat destul de mult(vezi Marica) sau au alergat mult si prost(vezi Nicolita)...dar ce sa mai discutam.Am castigat!

Nu conteaza ca ei au avut mai multe ocazii.Nu conteaza ca noi de-abia legam cinci pase.Conteaza ca Goian a impins mingea in afurisita aia de poarta cand a fost momentul.Am tremurat si mai tare cand Bouma a trimit mingea in bara,sau cand Van Nistelrooy mai scapa din marcaj.Dar am castigat !

Nimic nu mai conteaza...Mergem (sper) la EURO !!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tot stelistii salveaza nationala :)

Stephen G. spunea...

Ai auzit de Lobont,Marica si Mutu ? La ce echipa joaca sau au jucat ??? Are si Steluta un jucator bun si va dati mari acum...