joi, 20 septembrie 2007

Printre alte multe chestii...

Steluta a pierdut scor 2-1 cu Slavia,astazi Dinamo joaca cu Elfsborg si Rapid cu FC Nurnberg(parca) .
La rugby,frunza de stejar e foarte ofilita,am pierdut cu toata lumea,cu Scotia nici n-au punctat dar astept cu mare interes confruntarea cu All Blacks.Cred ca ii batem bine(pe spate,felicitandu-i).Astept mai ales Haka-ul.

Am aflat prin prea numeroase surse ca Beyonce Knowles vine in Romania prin intermediul Vodafone,am inteles,la fel ca la Shakira sau RS .In fine,oricum dom'soara are voce dar canta rahaturi,exact ca Shakira.Dar de,nu te poti pune cu "ce e la moda" , " ce e comercial" , "ce e cat mai aproape de perversitate" dar in limita normalului.Foarte interesant...

De cateva zile ni se baga pe gat reclame pe secunda pe absolut orice canal(romanesc) o treaba cu "Pensiile Private".Bai,nu stiu daca sunt sau nu singurul care cred ca reclamele in sine sunt stupide...Oricat de greu as avea eu ,peste X ani, serviciul nu cred ca as vrea sa vina pensia mai repede.Pai asta inseamna ca mai am putin si crap,nu?Asa...In plus,desi pare foarte frumos conceptul pe dinafara,am inteles ca sunt niste chichite care la fel de bine te pot lasa fara...As vrea sa nu ne mai dea fortat cu lingurita reclamele astea...din 10 clipuri publicitare din timpul a orice(emisiune,film etc) cel putin 3-4-5 sunt despre...DA! Pensiile Private...In plus,am inteles ca se adreseaza persoanelor pana intr-o anumita varsta,care pe langa TV,la varsta lor au acces si alte surse de informatie.Mie mi se pare ca polueaza usor pe astia mai batrani,care pot intelege si altceva...Ma rog,opinia mea.



Uitati-va cu atentie pe imaginea de mai sus,pentru zoom,dati un click! si uitati-va cu atentie pe piatra funerara pe care Eddie The Great(mascota trupei Iron Maiden) o rascoleste.Va garantez,si puteti incerca si voi pe Google ca imaginea nu a fost editata si ca ceea ce scrie acolo se afla si pe coperta albumului A Matter Of Life And Death.Interesant,nu?Pentru mai mult info...aici

Mircea Badea a avut mai multe emisiuni destul de bune zilele astea,culminand cu mingiutele anti-stres.As posta si un clip,doua doar ca cineva baga la greu eliminarea lor de pe YouTube,pentru ca evident deranjeaza...Dar asta este alta poveste.

Bai,deci la scoala e naspa...Deci nu-mi place...Deci e prea mult pana la vacanta de Craciun...Deci vreau GREVA! Si asa statul asta fura,la greu si la infinit,poate da Domnul sa-si dea seama profesorii si sa ceara mai mult,si uite-asa ne mai relaxam si noi nitel.Dar nu acum...in octombrie-noiembrie in-colo.

In seara asta vreau sa postez ceva senzational de pe YouTube(ce lucruri poti gasi cand cauti rezumatul meciului Poli Iasi-Dinamo...) din categoria Traim intr-o tara nebuna...si dupa aia ne mai miram de ultrasi si alti asemenea lor...In seara asta...so stick close!


Niciun comentariu: