vineri, 23 martie 2007

Vineri,23 Martie 2007

Azi a fost,citez: ''Ziua Portilor deschise al Liceului teoretic George Calinescu''.Adica toti ciudatii de prin tot judetul care dau examenul in vara s-au perindat prin toata scoala ca printr-un muzeu,sau ca printr-o zoo.Adica fara pic de interes,facand foarte mult deranj si ruinandu-mi in doua randuri ora mea favorita din intreaga saptamana.A fost si o parte buna in toate astea...nu am facut scoala prea multa.


Avem vinerea in cadrul cursurilor zilnice o ora introdusa optional la inceputul anului,trecuta initial ca a 6-a ora de engleza dar prezenta in catalog sub denumirea de "DRAMA".Ce facem la drama.E ca un fel de actorie.Jucam diferite roluri,piese,proiecte,in intregime create de noi si...in limba engleza.Nu a durat mult pana a devenit ora mea preferata.Dupa ce semestrul trecut clasa noastra a imbinat 3 scenete intr-o piesa cu tema viitorului,pe care am prezentat-o la Univ.Ovidius din Constanta,semestrul acesta jucam propria varianta a Commediei del Artte.Jucam 2 variante diferite,fiecare grupa(clasa noastra la engleza este divizata in doua,fiecare grupa cu cate-un profesor,profesoara noastra ocupandu-se si de drama) creand propriul scenariu,nume pt personaje,dansuri etc. Nu vrem sa ne facem actori dar vrem la sfarsit de saptamana sa ne relaxam si distram in cadrul acestui curs minunat.

Niciun comentariu: