joi, 22 martie 2007

Joi,22 Martie 2007


O zi buna...relaxanta.Azi am jucat fotbal dupa multa vreme.Nu ca nu as frecventa ora de sport dar fiind 4 baieti in clasa,niciunul pasionat de sportul-rege(cu exceptia mea),nu apuci sa joci prea mult.Profesorul nu ma ajuta in niciun fel cu situatia si tot zbiara cu baschetul lui...Dar joia am o portita.Avand ora comuna cu cei din clasa a 5-a...guess what...M-am bagat la o miutza cu pustanii fiecare cu cel putin doua capete mai scunzi ca mine.In afara faptului ca nu am driblat in viata mea asa de mult(nu sunt FOARTE talentat in tehnica) fiindca intrau ca oile :D a fost o distractie pe cinste.Unii din baietii aia sunt foarte talentati.E unul care are 1.30 si eu il vad ca pe un Elton.Rapid frate...

Ca tot sunt dinamovist infocat(catel pana la moarte) si vorbeam de fotbal,postez o poza cu emblema viitorilor campioni.Cu timpul blogul o sa se umple si cu poze cu echipa mea favorita.

Niciun comentariu: