marți, 20 martie 2007

Marti,19 martie 2007

O zi extrem de stresanta la scoala.Phiu nu stiu cat mai suport...Cel putin m-am reapucat de citit.De ieri citesc Stephen King - O mana de oase si ma simt altfel...E bine sa citesti...


In fine.Azi m-a intrebat cineva ceva foarte interesant.Eram la ora de informatica si aveam ora libera.Eu navigam forumul la Fifa Romania.Si vine o colega si ma intreaba:''Esti obsedat de site-ul ala...De ce tot stai pe el?'' Hm...mi-am pus si eu intrebarea in gand.Oare de ce?Apoi am descoperit ca in spatele discutiilor despre Fifa si lucruri din astea eu comunic pe forum cu o parte din useri pe care pur si simplu ii citesti si descoperi ca sunt niste persoane inteligente care mai si citesc sau urmaresc lucruri interesante.Deci forumul FifaRo nu este un loc de discutat despre Fifa...Este un loc in care vorbesti cu altii si legi o relatie interesanta.Avem un punct comun,Fifa,dar de-acolo se ramifica alte puncte de vedere si interese.De ce stau pe forum?Fiindca prefer sa vorbesc cu niste persoane inteligente despre diferite lucruri decat sa postez comenturi la toate narcisistele ce pun poze pe Hi5.Mi se pare patetic...

Niciun comentariu: