miercuri, 25 iulie 2012

Challenge Everything

Cum povesteam acum ceva timp, m-a lovit aşa deodată aerul schimbării şi mi-am dat seama că vreau să-mi schimb felul de viaţă şi să încetez treptat să mai fiu o povară aşa mare pentru mama. Long story short...mi-am găsit de lucru.

Şi nu orice.

Hai să ne întoarcem un pic în Ianuarie...
Nu ştiu dacă am făcut-o intenţionat sau nu dar parcă mi-am făcut upgrade la computer pentru un scop ceva mai nobil decât simpla mea distracţie. Antrenament, cunoştinţe, gusturi...toate mi s-au modificat destul de mult odată cu upgrade-ul ăsta şi m-au ajutat în găsirea job-ului ăsta.

Sunt angajat ca QA Tester la Electronic Arts România. Da, aţi auzit bine...Electronic Arts, cea mai mare firmă de jocuri din lume. Sunt şi eu acum o mică părticică din lumea asta fascinantă a gaming-ului.
Foarte multe nu sunt de spus - EA sunt o firmă nu numai cu numele ci şi cu faptele şi condiţiile puse la dispoziţie. Chiar devine o plăcere să vii la muncă.

În rest mai pot adăuga că testez ceva pe Playstation Vita...şi cam atât :)
Probabil vă voi mai povesti şi alte lucruri interesante pe măsură ce voi aduna şi voi avea ocazia.

3 comentarii:

Bloody Soul spunea...

2 words: screw you!
more words : i'm really happy for you :) >:D< hope you'll have a lot of fun, lots of updates and that you'll keep us posted :D good luck and good games! :D

Calin spunea...

Foarte tare! :)

şi cum lucrezi? Full time?

Stephen G. spunea...

Dap, full-time...8 ore/zi

@Alexandra...să ştii că EA încă angajează...vor să ia 500 de oameni în următoarele luni.