marți, 3 ianuarie 2012

Windows 7 vă salută !

Salut, eu sunt pc-ul lui Ştefan, de asemenea unul dintre cei mai buni prieteni ai lui. Ne ştim de ceva timp, având în vedere că eu am reprezentat cadoul lui de admitere la liceu. Am fost un cadou costisitor dar care nu a dezamăgit vreodată şi mi-am făcut mereu treaba cu brio.

Dar precum probabil că ştiţi, viaţa unui computer nu este foarte îndelungată cu toată tehnologia asta care avansează aşa de repede. De ceva timp apăruseră jocuri pe care eu nu le puteam rula şi asta-l frustra pe Ştefan pentru că se obişnuise ca eu să-i pot rula orice joc şi-ar fi dorit. Dar a continuat să ţină la mine, să nu mă forţeze şi să aibă grijă de mine.

În decembrie 2011, Ştefan a strâns bani special pentru mine şi mi-a cumpărat două cadouri foarte frumoase. Mi-a luat o placă video nouă şi de asemenea încă o memorie RAM. Astfel că acum sunt mai capabil la jocuri şi mult, mult mai rapid. De două ori mai rapid. De asemenea mi-a dat hăinuţe noi. Am renunţat la bunul şi bătrânul Windows XP şi am trecut şi noi ca oamenii mari pe Windows 7. Şi totul e grozav. Mă simt ca-n tinereţe, ca în 2006 când eram o piesă de ultimă generaţie, un adevărat avion. Sigur că există în continuare computere mai bune decât mine dar eu totuşi nu voi dezamăgi, deşi vârsta şi unele piese nu mă avantajează.

Placa video e grozavă. La fel şi Windows 7. Acum vă puteţi aştepta din nou de la Ştefan la review-uri la cele mai noi jocuri. Imposibilul a devenit (chiar dacă doar pentru scurt timp) posibil.

P.S. Am chiar şi diacritice. :)

2 comentarii:

X men Leather Jacket spunea...

I am very happy to keep track the thing that I used to do. many thanks for sharing. impressive page indeed.

Easy Rider Jacket spunea...

I like your working on this web, thanks for update posting i get required information from this website.