luni, 14 februarie 2011

Tapinarii live in Doors, Constanta !

Tapinarii au facut deja o traditie din a tine un mini-turneu Anti-Valentine's Day. Am zis ca daca tot nu vreau sa ma intorc la facultate (inca), sa ma duc sa-i vad. Ii ascult pe baieti de ceva timp, imi place la nebunie muzica lor, de asemenea Valentine's Day mi se pare o cretinatate, deci si prin urmare trebuia sa-i vad!

Club Doors este unul dintre putinele localuri in Constanta unde poti sa stai linistit si sa asculti niste muzica de calitate, si seara trecuta nu s-a dezmintit. Tapinarii au oferit un super-recital de o ora jumatate decorat cu cele mai misto piese ale lor. S-a cantat in cor, au prins imediat la cei aflati acolo...folk alternativ de suflet, ce mai!

Atat Cosmin Covei cat si Adrian Tanase sunt extrem de amuzanti atat prin piesele lor cat si prin micile dialoguri pe care le aveau cand mai luau o pauza. Vocea lui Cosmin e atat de potrivita cu notele inalte pe care le ia Adrian incat fac una din cele mai bune combinatii din cate mi-a fost dat sa vad. Iar chitara...Vaaaai! Cat de genial. Suna Takemine-ul lui Tanase in tot clubul, fiecare nota clara si acordurile atat de catchy incat nu puteai sa nu canti impreuna cu ei. Am furat niste ponturi de la el...sa vedem daca le pot pune in aplicare.

A fost o seara superba. Am ascultat o gramada de piese bune, din care pot numi dintr-o suflare - Doi Bani, Sunt Fericit, Esti Frumoasa..., Suturi, Un ungur mic, Utopia, Piesa Serioasa, Sfarsit si inceput de lume, N-are lumea bani, Pescarus, Idei concepute, Du-te Naibii si multe altele care au facut o ora jumatate superba de folk alternativ.

Realizez si eu acum ca ei poate sunt Tenacious D de la noi, cu un sunet ceva mai pragmatic, simplu dar bun, dar cu niste versuri geniale.
 Bravo baieti.

Da, la anul vreau sa-i vad iarasi. Desi am sentimentul ca mai ajung eu sa-i prind pe undeva prin Bucuresti :)

Tapinarii - 11  Du te naibii
 
 Asculta  mai multe  audio   folk


Du-te naibii de-aici!!!

3 comentarii:

iuliana spunea...

hei, cu siguranta ii mai prinzi prin Bucuresti:D stai linistit. doamne, cat imi place sa fiu anti valentine's day:D:D:D

Anca G. spunea...

asta da iniţiativă de velăntains`s shit:))

traduceri autorizate spunea...

Am fost la Play cabd au concertat in Craiova..sunt de-a dreptul geniali iar miscarea Anti-Valentine's este pe masura!