miercuri, 4 noiembrie 2009

Carantina * Aoleu * Carantina


Garantez cu propria reputatie ca acest articol a fost protejat impotriva virusului A(H1N1). Calculatorul si-a folosit toti cei 3 antivirusi si pe cuvant de cercetas ca purtam si masca cand am scris articolul asta. NOT!

Sa vedeti belea. Am aflat astazi ca cineva din trupa Amifran Arad a fost internat la Terapie Intensiva, fiind testat pozitiv cu virusul gripei lui Guitz-Guitz. Ok, o mica ingrijorare, dar imi este destul de greu sa cred ca am fi putut noi sa aduce virusul. Au mai fost una-doua persoane racite usor dar de-acolo si pana la muma gripelor...mai e cale lunga.
Amuzant mi se pare ca altii in jurul nostru (astia intorsi de-acolo) sunt mai agitati ca noi. Eu personal nu cred ca am (asa cum nici Mircea Badea nu credea) ceva pentru ca sunt chiar bine-mersi. Am stat o saptamana acolo si a trecut aproape o saptamana si aici si nu am nimic...niciun simptom, nicio tuse...nimic.

Altii au sarit cu analizele, cu mastile. E faza aia cand toata lumea este paranoica si ipohondra. Ok, virusul este contagios si relativ periculos, dar sa fim seriosi - nu locuim in mijlocul pustietatii din Africa fara niciun contact cu exteriorul. Nu ca as avea mare incredere in sistemul sanitar din Romania dar nu traim nici in preistoric si nici nu ne moare poporul de malarie sau lepra.

Nu-mi place ca unii nu fac diferenta intre a trata situatia cu o relativa seriozitate si a fi disperat. Hai sa ne bagam fiecare intr-un balon de plastic si sa nu mai intram in contact cu nimeni...cum o sa ne ajute asta?
Pana una alta eu sunt foarte bine si foarte sanatos. Nicio urma de raceala, mananc de sparg de la o vreme si ma tin nitel si de sport. Deci e bine. Blogul asta inca a scapat.

Acum mai in gluma mai in serios, aveti grija de voi.
Stay safe!


Si pentru ca inca mai suspinam nitel dupa Arad, va pun aici theme-ul festivalului :)

Manu Chao - Pinocchio
Asculta mai multe audio Muzica


4 comentarii:

Lola. spunea...

:)) frumoasa introducere.
gripa lui guitz guitz cica.buna buna asta =))
te gandesti la ce balon de plastic ma gandesc si eu?? :> :-" o,stai :-? ca ala e de cauciuc :))
chiar azi mi'ai zis frate'meu ca cica o auzit la secretariat vorbindu'se cum c'ar fi cineva cu gripa lui guitz guitz[vb ta:))]la ei in scoala...

Anca G. spunea...

Se zice ca virusul isi face simtita prezenta in corp in 6 ore de la contactul cu persoana bolnava, so, daca nu ai simptome pana acum, be happy:))
Intru-un liceu din Galati s-au intrerupt cursurile pentru cateva zice, si se crede ca si Universitatea ar fi afectata...ma intreb cat mai trece pana sa se construiasca un "zid chinezesc" in jurul orasului... sau sa ne izolam cu totii, cei sanatosi, ca-n "Masca Mortii Rosii":))

Stephen G. spunea...

Diferenta dintre virusul asta si cel din nuvela lui Poe e ca asta e complet vindecabil :p Sa fim seriosi, nu e ca si cum o sa moara jumatate din populatia Terrei sau ceva de genul asta.

Anonim spunea...

daca ar fi dupa ei, tot ce ne musca ar fi un virus (pisiciala, veveriteana, albineala si tot asa chiar si omul ar avea un virus omusor sau mai stiu eu)... mi-ar placea sa fie un virus dasta pe la mine prins scoala sau doar o suspiciune ca as sta acasa..