joi, 22 octombrie 2009

Una scurta in loc de 3...

Of...saptamana aglomerata. Mai aglomerata decat m-as fi asteptat.
Hai sa pun in revista cam ce s-a mai intamplat, respectiv ce se va intampla.

Am fost luni la un majorat. Da, exact! Lunea! Si a fost original si a fost spectaculos, a fost placut, m-am distrat...bine, poate un pic prea mult :D . Dupa aia mi-a luat doua zile sa-mi revin la forma initiala. Ok, asta n-a fost la fel de placut.

Am urmarit super-incantat marti seara cum Unirea Urziceni i-a snopit in bataie (fotbalistic vorbind, desigur) pe cei de la Glasgow Rangers chiar pe Ibrox Stadium (Scotia) cu scorul de ! 4-1 ! Impecabil jocul echipei romanesti. Dan Petrescu s-a nascut pentru a-i bate pe britanici si a aratat inca o data chestia asta, chiar inainte de a se disputa partida. Urziceni-ul i-au facut pe Rangers la absolut orice capitol. Un joc exceptional prestat de campioni, sper sa nu fie si ultimul de acest fel (dupa modelul CFR si Steaua).
E oficial, de azi sunt simpatizant urzicenist :)
E frumos ca dupa o aberatie de genul Serbia - Romania avem un eveniment atat de frumos. Dar asta se datoreaza unor jucatori impresionanti si a unui antrenor care stie ce are de facut. Bravo lor!

Maine plec la Arad la Festivalul International de Teatru Francofon. Site-ul evenimentului este aici. Se pare ca vom juca in prima zi (duminica). Nasol, dar asta e...restul saptamanii rezervate evenimentului va fi oricum relaxant pentru noi. O sa luam un tren care o sa faca in jur de 24 de ore pana in Vestul tarii. Asta daca nu cumva CFR-ul (si de data asta n-are treaba cu fotbalul) sau Mama Natura (mnu, nici cu Dan Negru n-are treaba) or sa ne faca o surpriza neplacuta.
In principiu (din nou, cu trenurile in Romania totul este plin de variabile) ma voi intoarce sambata pe 30. Ma indoiesc ca o sa mai prestez ceva in scris pe-aici pana atunci so...take care!

Like duh, normal ca va las cu multa muzica pana atunci :



Blind Guardian - The Bard's Song (In The Forest)





The Agonist - Thank You Pain




Children of Bodom - In Your Face

3 comentarii:

Lola. spunea...

ah...asa'mi trebuie.daca nu am intra pe blogul tau atunci cand ai postat asta.atunci as fi stiut si eu de festivalul ala...
dar tare mi'a fost lene :-< si n'am intrat...
shit

Stephen G. spunea...

Shit happens :D Festivalul va fi si la anul.

Lola. spunea...

yeah.patzesti tot felu'.
asa'mi trebe daca am fost lenesa 8-|
pai..banuiam sa este in fiecare an...