duminică, 21 decembrie 2008

Insemnare de vacanta

Vacanta asta se dovedeste deja a fi mai plictisitoare decat ma asteptam. Desi e frig afara, nu ninge sau ceva de genul si este tot timpul innorat.
Daca stau bine si ma gandesc, e pentru prima data cand nu ma entuziasmeaza asa de tare Craciunul si Revelionul. De fapt, vreau sa treaca cat mai repede! Ma asteapta lucruri destul de palpitante in lunile in care urmeaza si parca nu mai am rabdare. O sa va povestesc si despre asta cu alta ocazie.

Intre timp la televizor apar tot felul de cascadori ai rasului. Incepand cu tot felul de oameni suciti care una zic si alta fac (Stolojan ca prim-ministru si trio-ul romantic Becali, Dorinel, Lacatus), campanii de prostire a populatiei (incep sa-l detest tot mai tare pe Maruta si pe ProTv-ul lui), manele "cu care ne simtem bine", filme vechi si plictisitoare pe care le-am vazut de "n" ori. Pana sa nu-mi stabilesc planurile de Revelion (lucru care s-a intamplat aseara) ma gandeam ca o sa trec in 2009 in liniste, citind o carte. Pana la urma nu o sa fie asa, dar macar Craciunul o sa aibe soarta asta. iPod-ul in urechi, cartea in brate...ce-ar putea fi mai frumos?
Desi ma bucur ca am timp de lecturat, parca lipseste melancolia si sentimentul ala dragut pe care-l aveam de Sarbatori. Sa fie lipsa zapezii? Televizorul? Criza financiara? (da, unii o simtim din plin)

Si sa nu credeti ca sunt trist sau ceva de genul asta. Nu. Sunt bine-dispus, vesel, pofta de viata, de muzica...dar parca lipseste ceva. O sa-mi dau seama ce lipseste cand vacanta se va fi terminat si eu voi fi pana peste cap cu scoala. Pun pariu!
Aseara am vazut totusi Harry Potter 5 si fiind la a doua vizionare, parca mi-a placut mai mult. Avand in vedere ca am detestat filmele care au urmat dupa Camera Secretelor, acum m-am simtit confortabil (sau doar plictisit...) uitandu-ma la el. Stateam si ma gandeam ca si din "Tunele" ar iesi un film foarte bun. Apoi am aflat ca va si exista asa ceva...in 2010.

Ce as mai putea sa povestesc? Ah, da! Noul videoclip de la Metallica (cred ca a facut deja 2 saptamani). Chestia asta trebuie vizionata chiar si de cei care nu suporta heavy-metalul. Clipul in sine te face sa uiti de muzica. La prima vizionare l-am urat. A doua oara, mi s-a parut interesant. In urmatoarele dati mi s-a parut chiar genial! Cause we hunt you down without mercy, hunt you down all nightmare long!

M-am lamurit de asemenea ca la ora actuala Hollywood nu mai este in stare sa faca un horror decent. Sunt in cautare de filme horror care intradevar ar putea sa ma sperie. Si nu gaseam... The Ring devenea un pic plictisitor dupa o vreme, Saw e o porcarie cu enspe mii de parti, toate plictisitoare. Si s-a intamplat sa dau (la ora de spaniola, haha!) peste un film chiar bun. "El Orfanato" este un film in spaniola, realizat de Warner Bros si Canal S in regia lui Guillermo del Toro (a regizat si Labirintul lui Pan). Desi are cateva idei copy/paste de la alte productii, filmul este pur si simplu genial. Un horror, o poveste extraordinara, trista si marcanta. In aceeasi seara am vazut si "Mirrors" (Kiefer Suderland) si nu a reusit sa ma surprinda deloc. Interpretare proasta, clisee peste clisee...Uite ca filmul european il bate pe cel american si la horror mai nou.

Cam la chestii dinastea imi sta mie capul zilele astea...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cand esti in vacanta te plictisesti, iar in timpul scolii debia astepti vacanta.:|