sâmbătă, 27 decembrie 2008

1,2,3

Yaaay! Happy onomastic (da, stiu ca-i inventat) to me!!!!

Vacanta asta o tin din sarbatoare in sarbatoare.
Azi e sfantul Stefan si pentru o vreme telefonul nu se mai oprea din bazait.
Da, acum s-a oprit. E liniste si pace. Bine...de fapt se aude muzica din boxe, dar pentru mine e liniste.

Asa! Fara alte aberatii, urez tuturor care arunca o privire pe blogul asta:

La multi ani ! La multi ani! La multi ani! Sa ne auzim cu bine in 2009! Cu bune, cu rele, sa vina odata!

Si mai aveam de povestit, dar mi-e lene. N-am dezbatut despre colindatori, despre programele de la tv, despre ce muzica am mai ascultat...n-am mai scris nimic serios de foarte mult timp. Macar 2009 sa-mi aduca niste spor la capitolul asta.

Multa sanatate si distractie maxima va urez pana...pana...pana cand mai imi vine mie sa scriu - 2-3 ianuarie...vedem atunci!

Numai bine!

5 comentarii:

Anca G. spunea...

La mulţi ani!

Anonim spunea...

La multi ani! Sa ai un an nou fantastic!

Unknown spunea...

La multi ani omule si pentru onomastica si pentru Anul Nou!!

Stephen G. spunea...

LMA la toata lumea ! :D

Anonim spunea...

Da, LMA tuturor! Acum sarbatorile s-au terminat, inapoi la scoala!!!:(