sâmbătă, 22 noiembrie 2008

It sucks!

Adica saptamana care vine...
Luni - examen ECDL
Marti - teza istorie
Miercuri - teza latina

Inca stau si ma gandesc cum am ajuns in situatia asta. Probabil trebuie sa ma multumesc cu asta, avand in vedere ca intr-a 9-a am dat 2 teze in aceeasi zi. Ehe...sa fi vazut acolo ce mirosea a creiere incinse. 3 chestii mari in 3 zile ar trebui sa fie simplu, nu? Corect.

Saptamana asta a avut loc un moment memorabil, pentru mine cel putin. Dar stiu ca si pentru altii... Pe myspace a aparut noul album a lui Axl Rose & Band...hm...pardon, ma scuzati, a celor de la Guns N' Roses (de unde nu mai fac parte decat Axl si Dizzy Reed).
Lucrul la noul album G'NR, Chinese Democracy, a inceput undeva in 1995. In 2008 a ajuns sa fie gata. Bravo Axl ! Stiam ca poti.
L-am ascultat si eu. Din 14 cantece, pot spune ca...4 sunt bunicele iar restul...hm...nu! Oricum, o sa dedic un articol intreg albumului, pentru simplul fapt ca sunt un mare fan al primelor 3 albume, si cantece precum Welcome to the Jungle, November Rain sau Sweet Child o'Mine imi vor gadila in mod placut urechile pentru totdeauna.

Si ca o ultima idee a acestui articol inutil, se pare ca zilele mele de gamer sunt numarate. De cateva saptamani tot apar jocuri care promit ca nu-mi vor merge. Iar mama promite ca la PC nu facem nicio operatie estetica. Cam atat si cu jucatul pe calculator. Mai mult timp pentru chitara, yaaay!

Un comentariu:

Dreamer spunea...

Chiar sunt singurul care nu s-a obosit sa asculte albumul? Stiu ca acum vreo doi ani aparuse bootleg cu piesele extrase din concerte sau de pe demo-uri si era varza. Daca totusi crede cineva ca e vreun Paradise City sau Welcome to the Jungle pe el s-ar putea sa ma deranjez din nou.

Cat despre PC, al meu e de multa vreme cam invechit. Abia astept sa incerc STALKER, pentru are nu aveam spatiu pana acum. Si nu stiu cand va fi urmatoarea investitie foarte mare, dar o sa am si eu de ales atunci intre PC si chitara, the guitar shit is long overdue. Tough.