miercuri, 23 iulie 2008

Bucuresti

Am calatorit ieri foarte confortabil cu trenul. Habar n-aveam ca exista trenuri atat de dragute in Romania. In combinatie cu iPodul si o carte buna, calatoria (exagerat de lunga de altfel - 5 ore) a fost foarte placuta.
Mai am putin si cred ca incep sa numar orele...sau nu, nici chiar asa. Antenele si ProTv-urile au dat si ele stiri despre concert, care va avea douzeci de mii si ceva de oameni. In deschidere va canta trupa Sword (deci no more MetalHead si no more Iris, asa cum ajunsesem eu sa presupun). Partea urata e ca s-a anuntat ploaie pentru astazi si azi-noapte a turnat cu galeata. Acum e innorat si atat. Sper sa nu inceapa ploaia la ora concertului ; n-ar fi exact cum mi-am imaginat.
Nu cred ca as putea sa fiu dezamagit la sfarsitul acestei zile, asa ca...ROCK ON with METALLICA!!!



For Whom the Bell Tolls - 'Tallica - Live at Bonaroo 2008

Niciun comentariu: