luni, 14 aprilie 2008

Praf...

... de trei degete pe tastatura. Nu-mi vine sa cred ca a trecut atata timp plin de "lipsa de activitate".

Pai si eu am o serioasa pana de inspiratie, dar vine ea inapoi(inspiratia).

Oricum sa va povestesc doua chestii...lucrurile vinovate pentru care eu nu mai scriu si nici nu prea intru pe mess.

1.Vineri am teza. Destul de greu...
2.Saptamana asta nu ma duc la scoala. Sunt in mod oficial traducator(eu si inca trei colegi) pentru un grup de englezi ce s-au angajat in niste acte de caritate pentru orfelinatele din Constanta. Treaba e destul de aglomerata, dar fara indoiala ca este deja o experienta de neuitat.

In fine, sper sa ne auzim curand, mai cititorilor!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Teza, deja? Multa bafta. Mult noroc cu traducerile, tie si colegilor tai.

Anonim spunea...

Multa bafta si lasa netul ca noi te asteptam. Tu ai grija la teza si traduceri. Iti tin pumniiii!!!

Anonim spunea...

Ce-ai facut la teza?:D

Stephen G. spunea...

Bine,bine! Sper sa iasa 10 ;)